پخش زنده بازی رنس - پاری سن ژرمن امروز شنبه ۲۰ آبان ساعت ۱۹:۳۰ + لینک

تیم‌های پاری سن ژرمن - رنس امشب از سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و رنس امشب از ساعت ۱۹:۳۰ در سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه در هفته دوازدهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و رنس امروز

پاری سن ژرمن در چارچوب رقابت‌های هفته دوازدهم لیگ فرانسه شنبه شب در زمین رنس باید به مصاف این تیم برود.

پی اس جی در حال حاضر با یک امتیاز کمتر نسبت به نیس صدرنشین در جایگاه دوم جدول رده‌بندی قرار گرفته و امیدوار است که بتواند با کسب سه امتیاز این بازی و در صورت امتیاز از دست دادن نیس برابر مون‌پولیه در بازی امشب به صدر برسد.

این دیدار همچنین از نظر روحی و روانی هم اهمیت بسیاری برای این تیم دارد، چرا که آنها سه‌شنبه گذشته در مرحله گروهی لیگ قهرمانان برابر میلان شکست خوردند و حالا کارشان برای صعود به مرحله یک هشتم دشوار شده است.

1946164

انریکه دقایقی قبل در نشست خبری پیش از این بازی حضور پیدا کرد و به سوالات خبرنگاران پاسخ داد.

اهمیت پیروزی برای پی اس جی: مشخص است که نتایج قبلی تاثیر بسیار زیادی روی بازی بعدی خواهد داشت. ما باید روحیه و ذهنیت تیم را تغییر دهیم و از لیگ قهرمانان به لیگ فرانسه برسیم. ما باید تمامی نکات را به خوبی تحلیل کنیم تا بتوانیم پیشرفت کنیم و با ایده‌های جدید رو به جلو برویم.

ویل استیل (سرمربی رنس): من واقعا ایده و نظرات او درباره فوتبال و کاری که انجام می‌دهد را دوست دارم. تیم او هجومی است. آنها در زمین تردید ندارند و همیشه به دنبال پرس کردن حریف هستند. ما آماده هستیم تا در دیداری دشوار به میدان برویم و می‌دانیم که کار آسانی در پیش نداریم.

دعوت امری به تیم ملی فرانسه: اگر وارن می‌تواند در ترکیب اصلی پی اس جی به میدان برود، پس می‌تواند در هر تیمی در دنیا در ترکیب ثابت حضور داشته باشد.

واکنش به انتقادات از نتایج خارج از خانه: من با این اظهارات موافق نیستم. ما تیمی هستیم که هرگز در خانه یا خارج از خانه کم کاری نمی‌کنیم. ایده من این است که ما تحت هر شرایطی باید با تمام توان و هجومی با حریف روبرو شویم. من نمی‌گویم این لزوما بهترین راه است اما نظرم را هم عوض نخواهم کرد.

تغییر سبک بازی: بازی در خانه با حضور تماشاگران بسیار لذتبخش‌تر است. شاید ایده ما از بازی در خانه این باشد که ریسک بیشتری انجام دهیم اما شرایط زمین بازی همان است. من نمی‌فهمم چرا سبک بازی باید عوض شود. ما به همان شکل همیشه بازی خواهیم کرد. حتی یک بازی خارج از خانه هم نبوده که پی اس جی در آن با نهایت توان حاضر نشود. ما می‌توانیم تاثیرگذارتر باشیم و بهتر عمل کنیم اما این ربطی به تغییر سبک بازی ندارد.

شرایط سخت گروه در لیگ قهرمانان: ما هنوز بهترین نیستیم و جای پیشرفت داریم. سخت‌ترین گروه را در لیگ قهرمانان داریم و یکی از جذاب‌ترین‌ها. تا روز آخر ممکن است اول، دوم، سوم یا حتی چهارم شویم. این وضعیت درست مثل مرحله یک هشتم، یک چهارم نهایی یا نیمه نهایی است. من اطمینان دارم که ما صعود خواهیم اما مشخصا ریسک بسیاری وجود دارد.

۲۰ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۵
کد خبر: 48953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha