پخش زنده دیدار پاری سن ژرمن - کلرمون؛ امروز شنبه ۱۸ فروردین ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

تیم‌های پاری سن ژرمن و کلرمون امشب از سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و کلرمون امشب از ساعت ۲۲:۳۰ در سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه در هفته بیست و هشتم به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و کلرمون امروز

سیکه رودریگز در مورد آینده کیلیان امباپه در برنامه ال‌بار ابهاماتی را مطرح کرد. اگرچه او بسیار به رئال مادرید نزدیک به نظر می‌رسد، اما دو اسطوره فوتبال فرانسه مانند لوئیس فرناندز و رابرت پیرس، سورپرایز جدید از سوی این بازیکن را رد نکرده‌اند.

این دو احتمال ماندن امباپه در پاریس یا پیوستن به باشگاه دیگر را مطرح کرده‌اند که اعضای میزگرد ال‌بار آن را بعید می‌دانند. لوئیس فلاکر، خبرنگار حوزه بارسلونا در کادناسر، درباره تردیدها پیرامون آینده امباپه گفت: "اگر او یک سال دیگر بماند، تعجب می‌کنم."

جوفره ماتئو، بازیکن سابق فوتبال، گفت: "فعلا ۷ سال گذشته است، سال آینده ما دوباره اینجا درمورد امباپه صحبت می‌کنیم. فکر می‌کنم او می‌تواند دوباره این بازی را تکرار کند و من آن را رد نمی‌کنم."

جوردی مارتی، روزنامه‌نگار، تایید کرد که پاری سن ژرمن هیچ علاقه‌ای برای تمدید قرارداد ندارد: "ما اظهاراتی را از هم‌تیمی‌های امباپه شنیده‌ایم که آنها نیز چنین گفته‌اند." با این حال، سیکه رودریگز در مورد آن سوالی پرسید: "جزئیاتی وجود دارد که هیچکس آن را روشن نکرده است. اگر امباپه واقعاً قراردادش را تمدید نکند و در تابستان بازیکن آزاد شود، آیا رئال باید مقداری پول پرداخت کند یا باید برای هر یک از بندها چیزی بپردازد؟ روی چه چیزی توافق شده است؟ هیچکس مشخص نکرده که آیا پیوند امباپه با پاری سن ژرمن در ۳۰ ژوئن به پایان می‌رسد و او آزاد می‌شود یا بندهایی وجود دارد که باید پرداخت شود."

خاویر ماروتو، روزنامه‌نگار آ.اس، که مصاحبه‌های لوئیس فرناندز و رابرت پیرس را کم‌اهمیت جلوه می‌دهد، پاسخ داد: "من نمی‌دانم امباپه با پاری سن ژرمن بندی دارد یا نه، چیزی که با اطمینان کامل می‌دانم این است که رئال مادرید یک یورو هم به پاری سن ژرمن نمی‌دهد. اول اینکه، لوئیس فرناندز قادر است یک چیز بگوید، چیزی متفاوت بگوید و برعکس عمل کند، او برای من قابل اعتماد نیست. همچنین من پیرس را نمی‌شناسم."

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۴
کد خبر: 54082

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha