پخش زنده دیدار پاری سن ژرمن - رن امروز چهارشنبه ۱۵ فروردین ساعت ۲۲:۴۰ + لینک

تیم‌های پاری سن ژرمن و رن امشب از سری مسابقات جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و رن امشب از ساعت ۲۲:۴۰ در سری مسابقات جام حذفی فوتبال فرانسه به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و رن امروز

امباپه تصمیمش را گرفته است و دیگر تمایلی برای ادامه حضور در پاری سن ژرمن پس از پایان فصل جاری ندارد، اما به نظر می‌رسد که روزهای پایانی حضورش در این تیم هم قرار نیست با آرامش و بدون جنجال طی شود.

این بازیکن مدتی قبل به مدیران این باشگاه اعلام کرد که قصد دارد در پایان فصل جاری پارک دو پرنس را ترک کند و بسیاری از رسانه‌های فرانسوی و اسپانیایی هم خبر داده بودند که توافق او با رئال مادرید نهایی شده است و باید منتظر دیدن درخشش او با پیراهن سفید در سانتیاگو برنابئو از فصل آینده باشیم.

اما روزهای پایانی حضور این ستاره فرانسوی در ترکیب پاری سن ژرمن با تنش‌های بسیاری روبرو شده است. انریکه در تلاش است تا تیمش را به جدایی این بازیکن عادت دهد و به همین دلیل در بسیاری از دیدارها اقدام به تعویض او پیش از سوت پایان بازی می‌کند و یا حتی از ابتدا در ترکیب قرارش نمی‌دهد.

2006017

این رفتاری است که به هیچ وجه به مذاق امباپه خوش نیامده است. بسیاری معتقد هستند که این دستوری از سوی مدیران پی‌اس‌جی است تا به نوعی این بازیکن را به خاطر تصمیمی که گرفته تنبیه کرده باشند اما سرمربی این تیم بارها تاکید کرده که این تصمیم مستقیما از سوی خود او گرفته شده است.

این اتفاق در جریان بازی پاری سن ژرمن برابر مارسی که این هفته در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و هفتم لیگ یک فرانسه برگزار شد هم رخ داد و امباپه در دقیقه ۶۴ از زمین بازی بیرون رفت و جایش را به گونچالو راموس در خط حمله تیمش داد.

او به وضوح با حالت چهره و رفتارش نشان داد که از این تصمیم راضی نیست و همین اتفاق حواشی بسیاری را به وجود آورد، اما به نظر می‌رسد که این پایان کار نبوده و او خشمش را به صورت دیگری هم به سرمربی تیمش نشان داده است.

۱۵ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 54000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • مهدی IR ۲۲:۴۶ - ۱۴۰۳/۰۱/۱۵
      0 0
      عالی