دورتموند ۲-۰ نیوکاسل؛ یک پیروزی ارزشمند برای رستگاری + فیلم خلاصه بازی

دورتموند در یک بازی آسان و بی‌دردسر خلاف بازی رفت دو تیم در سنت جیمز پارک، موفق شد مقابل نیوکاسل به پیروزی برسد تا از شرایط خوبی برای صعود از گروه مرگ این دوره از رقابت‌ها برخورددار شود

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در چارچوب هفته چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا از گروه F، بروسیا دورتموند میزبان نیوکاسل یونایتد بود. زنبورها از همان ابتدا کنترل بازی را کاملاً به دست گرفتند و ۳۰ دقیقه ابتدایی، بازی بسیار یک طرفه دنبال شد. با این حال دورتموند با وجود داشتن مالکیت توپ بالا، موقعیت‌های زیادی نتوانست ایجاد کند اما با نیکلاس فولکروگ از همین اندک موقعیت‌ها نیز به بهترین شکل ممکن استفاده کردند تا از حریف خود پیش بیفتند.

شاگردان ادی هاو نیز که در بیش‌تر دقایق نیمه اول مغلوب دورتموند بودند، پس از این گل بالأخره کمی به خود آمدند و با گذشت بیش از ۳۰ دقیقه، توانستند سرانجام یک شوت به سمت چارچوب گرگور کوبل بزنند. هر چند نیوکاسل در پایان نیمه اول، تنها دو شوت به سمت دروازه دورتموند داشت و به‌طور کلی خطری روی دروازه میزبان ایجاد نکردند.

در نیمه دوم نیز ادی هاو تلاش کرد کمی رویکرد تهاجمی‌تری داشته باشند و در دقیقه ۵۶، توانستند به اولین موقعیت جدی خود دست یابند. از طرف دیگر دورتموند نیز چشم به ضد حمله‌ها دوخته بود و از این طریق بارها روی دروازه نیک پوپ که عملکرد خوبی در این بازی داشت، خطر آفرینی کردند تا اینکه در نهایت زاغ‌ها توسط یولیان برانت نقره داغ شدند و با گل او، آب سردی روی تمام امیدهای آن‌ها برای بازگشت به بازی ریخته شد. در نهایت نیز بازی با نتیجه ۲-۰ به سود دورتموند به پایان رسید و شاگردان ترزیچ به حق، ۳ امتیاز شیرین این بازی را کسب کردند. هر چند نیوکاسل در نیمه دوم عملکرد بهتری نسبت به نیمه اول به نمایش گذاشت اما برای برتری در این بازی کافی نبود.

اکنون نیز دورتموند با این پیروزی و یک بازی بیش‌تر نسبت به پاری سن ژرمن، با ۷ امتیاز به صدر جدول رسید تا شرایط خوبی برای صعود از مرحله گروهی داشته باشد و نیوکاسل نیز با چهار امتیاز، همچنان در رتبه سوم قرار دارد اما در صورت پیروزی میلان، به رتبه چهارم سقوط خواهد کرد.

فیلم خلاصه بازی نیوکسل و دورتموند

۱۷ آبان ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۱
کد خبر: 48840

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha