عراق وارد جنگ با اسراییل شد؛ فرمان مقتدی صدر

رهبر جریان صدر عراق از چهار کشور لبنان، اردن، مصر و سوریه خواست به حامیانش اجازه دهند جهت تحصن مسالمت‌آمیز وارد مرزهای فلسطین شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد رهبر جریان صدر عراق از چهار کشور لبنان، اردن، مصر و سوریه خواست به حامیانش اجازه دهند جهت تحصن مسالمت‌آمیز وارد مرزهای فلسطین شوند. همزمان با این اتفاق مقاومت اسلامی عراق اعلام کرد یک هدف در شهر ام الرشاش (ایلات) در سرزمین های اشغالی را در پاسخ به جنایات ارتش رژیم صهیونیستی علیه غیرنظامیان فلسطینی از جمله زنان و کودکان را منهدم کرده و قصد دارد عملیات علیه دشمن صهیونیست را ادامه دهد.

منابع خبری صهیونیستی امروز از به صدا درآمدن آژیر خطر شهر ایلات خبر دادند و درحالی که ارتش رژیم صهیونیستی مدعی است آژیر به خاطر اشتباه سیستم هشدار روشن شده، مقاومت اسلامی عراق با انتشار بیانیه‌ای رسمی از حمله موشکی به اهدافی حیاتی ردر شهر حیفا و ایلات خبر داد. مقاومت در روزهای گذشته نیز پایگاه‌های نظامی ارتش آمریکا در عراق و سوریه را بارها هدف حملات راکتی و پهپادی خود قرار داده بود.

مقتدی صدر، رهبر جریان صدر عراق نیز در بیانیه‌ منتشر شده روی صفحات اجتماعی خود از سران چند کشور عربی اسلامی خواست، به حامیانش اجازه دهند با مقداری آب، غذا، دارو و سوخت به صورت مسالمت‌آمیز وارد مرز فلسطین شوند و این کمک‌ها را وارد غزه کنند.

مقتدی صدر، ابراز امیدواری کرد این کشورها امکان تحصن میلیونی مسالمت‌آمیز بشردوستانه را طی روزهای آینده در مرزهای مشترک با فلسطین فراهم کنند و تاکید کرد «موافقت این کشورها با این درخواست، افتخاری خواهد بود که در تاریخ به ثبت خواهد رسید.» مقتدی صدر به این کشورها متعهد شد که حامیانش به نظم، قانون و صلح کامل پایبند باشند.

۱۴ آبان ۱۴۰۲ - ۰۸:۵۳
کد خبر: 48755

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha