پورتو ۰ - استوریل ۱ / شکست پورتو در شب تلخ طارمی + فیلم خلاصه بازی

خلاصه دیدار تیمهای پورتو و استوریل در هفته دهم لیگ برتر پرتغال را تماشا کنید.

در دیدار آغازین هفته دهم لیگ برتر پرتغال تیم فوتبال پورتو در حالی که مهدی طارمی را در ترکیب و رأس خط حمله داشت، از ساعت ۲۳:۴۵ جمعه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه دو دراگائو به مصاف تیم قعرنشین استوریل رفت.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

در شرایطی که انتظار می‌رفت پورتو کار راحتی برابر تیم قعرنشین داشته باشد و به یک پیروزی پُر گل در این مسابقه خانگی دست پیدا کند و البته مهدی طارمی هم فرصت ایده‌آلی برای زدن گل‌های بیشتر و بهبود آمارش در فصل ۲۴-۲۰۲۳ لیگ برتر پرتغال پیدا کرده، اما سرنوشت کاملا متفاوتی برای ستاره ایرانی و شاگردان کونسیسائو رقم خورد.

مهدی طارمی در چهار تقابل قبلی پورتو مقابل استوریل سه گل در سه بازی مختلف به ثمر رسانده و نکته جالب توجه اینجاست که او در هر دو دیدار رفت و برگشت فصل قبل از روی نقطه پنالتی دروازه این حریف را باز کرده بود و باز هم این شانس را جمعه شب در دو دراگائو به دست آورد و پشت ضربه پنالتی ایستاد.

پورتو در دقیقه ۵ روی حرکت استفان اوستاکیو صاحب یک ضربه پنالتی شد که مهدی طارمی به‌عنوان پنالتی‌زن همیشگی پورتو پشت توپ قرار گرفت، اما ضربه محکم زمینی او را دروازه‌بان استوری با شیرجه تماشایی به سمت راست مهار کرد و ستاره ایرانی را برای زدن سومین گل پیاپی از روی نقطه پنالتی ناکام گذاشت.

1949221

طارمی که طی چهار فصل گذشته لیگ برتر پرتغال نمایش فوق‌العاده‌ای داشته و دو بار به آقای گلی در این رقابت‌ها رسیده، در شرایطی پای به دیدار مقابل استوریل گذاشت که در ۹ بازی قبلی آمار مورد انتظار خود و هوادارانش را نداشت و فقط ۲ گل به ثمر رسانده و یک پاس گل داده بود که نتوانست برابر قعرنشین لیگ این آمار را بهتر کند.

ستاره ایرانی پورتو که فرصت زدن سومین گل فصل و درخشش مقابل استوریل را از دست داده و شاید ضعیف‌ترین نمایش خود در تمام دوران حضورش در این تیم را ارائه داده بود، در شرایطی که بازی بدون گل پیش می‌رفت، در دقیقه ۶۴ با نظر کونسیسائو به همراه دو بازیکن دیگر تعویض شد.

1949220

پورتو ۱۱ دقیقه پس از تعویض مهاجم ایرانی‌اش غافلگیر شد و گل اول بازی را دریافت کرد و در نهایت هم با همین گل با نتیجه یک بر صفر مقابل استوریل شکست خورد تا شگفتی بزرگ این هفته لیگ برتر پرتغال رقم بخورد و یاران طارمی ۲۲ امتیازی و در جایگاه سوم جدول بمانند و فرصت صعود به صدر و رتبه دوم را از دست بدهند.

ستاره ایرانی پورتو که در سه مسابقه مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا نیز یک گل به ثمر رسانده، حالا باید خود را آماده بازی سه‌شنبه شب هفته جاری در چهارمین دیدار گروه H مقابل رویال آنتورپ بلژیک کند تا جبران مافات کند و خاطره تلخ دیدار با استوریل را از یاد ببرد.

1949222

۱۳ آبان ۱۴۰۲ - ۰۵:۲۱
کد خبر: 48726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha