تغییرات در کادر فنی کشتی آزاد/ اکبر فلاح به کمک درستکار می آید

با هدف تقویت کادر فنی کشتی آزاد جهت حضور پر قدرت در المپیک ۲۰۲۴ پاریس، قرار است یک یا دو مربی از کادر فنی کشتی آزاد کنار بروند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پس از نتایج نه چندان خوب تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی صربستان و با توجه به فاصله ۱۰ ماه مانده تا المپیک پاریس، طبق شنیده‌ها فدراسیون کشتی قصد دارد تغییراتی را در کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد صورت دهد.

بر همین اساس یک یا دو مربی از کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد کنار می‌روند و جای خود را به نفرات دیگر خواهند داد. با پیگیری‌ و درخواست علیرضا دبیر، قرار است اکبر فلاح قهرمان سابق کشتی جهان نیز در بحث فنی به کمک پژمان درستکار بیاید تا تیم ملی با قدرت هر چه بیشتر در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ حاضر شود.

فلاح قرار است در مباحث فنی همچون گرفتن سر و گردن، زیرگیری، خیمه زدن و ... آموزش‌های لازم را به کشتی‌گیران تیم ملی ارائه دهد و حضور او صرفا مقطعی و با هدف کمک به تیم ملی خواهد بود.

پژمان درستکار نیز کماکان سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران در المپیک ۲۰۲۴ پاریس خواهد بود.

فلاح: دبیر خواست به کمک تیم ملی بیایم/ اگر با دیدن من حال کسی بد شود محال است بمانم

درباره درخواست فدراسیون کشتی از او برای کمک به کادر فنی تیم ملی کشتی آزاد در راه حضور در المپیک پاریس و اینکه آیا این پیشهاد را قبول کرده یا خیر، اظهار کرد: صحبت‌هایی را با علیرضا دبیر در این رابطه داشتم. او به من گفت بیا و کمک کن. گفتم چه کمکی؟ گفت در مواردی مثل سر و گردن و زیرگیری بیا و به تیم کمک کن. من هم گفتم حتما هر کمکی بتوانم انجام می‌دهم.

قهرمان سابق کشتی جهان، افزود: باید به اردو بروم و ببینم بچه‌ها در خیمه زدن‌ها، گرفتن سر و گردن، پیچ و خم‌های کشتی، لول خوردن‌ها، زیرگیری و...چه مشکلاتی دارند تا با آن‌ها کار کنم و هر کمکی که بتوانم به تیم ملی خواهم داشت. این حضور من دائمی نیست و در مواقعی است که از من کمک بخواهند.

وی تصریح کرد: البته این کار در شرایطی است که شان و احترام من حفظ شود. اگر بدانم حضور من حال کسی را بد می‌کند امکان ندارد بمانم. اینکه بببینم بودن یا نبودن من فرقی ندارد قطعا آدمی نیستم که ادامه بدهم. اگر آن‌ها آدم‌هایی باشند که کار من را قبول داشته باشند و از من کمک بخواهند قطعا هر کمکی بتوانم می‌کنم اما اگر ببینم شرایط به صورت دیگری است ادامه نمی‌دهم.

فلاح ادامه داد: من اصول خودم را دارم و همیشه به آن‌ها پایبندم. امکان ندارد به مردمم پشت کنم یا شخصیتم را بفروشم. اگر جایی باشم که ببینم به درد می‌خورم حتما کمک می‌کنم اما اگر اینطور نباشد محال است ادامه بدهم. وقتی انتقاد می‌کنم می‌گویند خب خودت بیا کار کن و من هم باید قبول کنم چون وظیفه دارم اگر شرایط مهیا باشد به کمک کشتی بیایم. هدف من هیچوقت پست و مقام گرفتن نیست. من دنبال سرمربیگری و پست و مقام و این حرف‌ها نیستم.

۹ آبان ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۹
کد خبر: 48611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha