ستاره سینمای ایران از کشتی با تیلور انصراف داد + فیلم

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی آزاد ایران خاطره جالبی از رفاقت خود با اهالی فوتبال دارد که بخشی از آن مربوط به پژمان جمشیدی است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، پژمان درستکار در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص نقش ستاره اسبق تیم پرسپولیس در آشتی فوتبالیست‌ها با کشتی‌گیران اظهار داشت: یک بحث احساسی به خاطر پاداش‌ها به وجود آمده بود و ختم به خیر شد اما ستاره اسبق پرسپولیس نقشی در آشتی آنان نداشت. من چهار پنج روز پیش با پژمان جمشیدی صحبت کردم و وی از دوستان بسیار خوب من است و ارتباط نزدیکی با او دارم. کاری فدراسیون با او داشت اما او سر فیلم‌برداری بود. جمشیدی حتی یک شوخی با درخواست فدراسیون نیز داشت.

درستکار با اشاره به تماس خود با جمشیدی گفت: ستاره اسبق پرسپولیس سر شوخی را با من باز کرد و گفت اگر درخواست شما این است که به المپیک پاریس بیایم و با تیلور کشتی بگیرم، من نیستم.

سرمربی مستعفی تیم ملی کشتی آزاد با اشاره به آشتی علی خطیر با جواد نکونام در فدراسیون کشتی هم گفت: جواد از دوستان قدیمی من است و وی را از زمان حضور در باشگاه پاس می‌شناسم. همچنین با برادرم در یک مدرسه ورزشی بودند. من در جلسه آشتی نبودم اما بعد از جلسه آشتی زمانی که فهمید من فدراسیون هستم به دیدنم آمد و خوشحالم که این اختلافات پایان یافت.

۱۴ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۷
کد خبر: 49815

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha