برنامه و نتایج رقابتهای محمد نخودی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

پله پله از نوجوانان و جوانان بالا آمده و حالا این محمد نخودی ورژن ۲۰۲۲ ، چیزی برای ایستادن روی سکوی اول جهان کم ندارد مگر اینکه خودش نخواهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، محمد نخودی ملی پوش وزن ۷۹کیلوگرم کشتی آزاد از صبح روز شنبه در رقابتهای ۳ وزن پایانی کشتی آزاد به روی تشک خواهد رفت . برنامه مسابقات او به شرح ذیل است:

در وزن ۷۹ کیلوگرم که ۳۲ نفر شرکت کرده اند، محمد نخودی در دور نخست به مصاف یاکوب شیخ جمال از رومانی رفت و ۷ بر ۶ به پیروزی رسید./ فیلم کشتی نخودی و حریف رومانیایی 
نخودی در دور بعد دولگون آلتانزول از مغولستان را در یک کشتی طوفانی و بی نقص ۱۰ بر صفر برد. / فیلم کشتی نخودی و حریف مغول را ببینید:

محمد نخودی در دور سوم موفق شد حریف ازبکی خود عبدالرحمانوف را ۸ بر ۳ شکست دهد و به نیمه نهایی رسید.  فیلم کشتی نخودی و عبدالرحمانوف را ببینید

محمد نخودی در نیمه نهایی در برابر میخائیلوف از اوکراین ۷ بر ۶ برنده شد و به فینال رسید. حریف او در دیدار نهایی جردن باروز است. فیلم کشتی نخودی و اوکراین

جردن باروز قهرمان المپیک و جهان از آمریکا در آن سوی جدول قرار دارد و تا دیدار فینال به نماینده کشورمان برخورد نمی کند.


جدول لحظه به لحظه مسابقات وزن ۷۹ کیلوگرم کشتی آزاد 
پخش زنده مسابقات چهار وزن اول کشتی آزاد قهرمانی جهان، پنجشنبه ساعت ۱۳:۰۰+ لینک پخش و نتیجه


برنامه زمانی مسابقات وزن ۷۹ کیلوگرم:

پنج شنبه ۱۵ سپتامبر (۲۴ شهریور):

دور مقدماتی وزن ۷۹کیلوگرم: از ساعت ۱۳ تا ۱۹ به وقت ایران

نیمه نهایی وزن ۷۹کیلوگرم: از ساعت ۱۹ و ۱۵دقیقه تا ۲۰ و ۱۵ دقیقه به وقت ایران



جمعه ۱۶ سپتامبر (۲۵ شهریور):

مرحله شانس مجدد وزن ۷۹کیلوگرم: از ساعت ۱۹ تا ۲۰ به وقت ایران

فینال اوزان وزن ۷۹کیلوگرم: از ساعت ۲۰ و ۳۰ دقیقه تا ۲۳

برنامه کامل مسابقات کشتی قهرمانی جهان، بلگراد ۲۰۲۲ + جدول و نتایج

نماینده وزن ۷۹ کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: آماده حضور در رقابت های جهانی صربستان هستم.

محمد نخودی آزادکار وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان در رقابت های جهانی صربستان در گفت و گو با روابط عمومی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب افزود: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم و آماده حضور در رقابت های جهانی در صربستان هستم.

وی در مورد این سئوال که چند سال دارد و اهل کدام شهر مازندران است گفت: ۲۱ سال سن دارم و اهل روستای لاریم جویبار مازندران هستم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمد نخودی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

نخودی در مورد اینکه چه سالی کشتی را آغاز کرده است، اظهار داشت: از ۶ سالگی کشتی را شروع کردم و از رده ی نوجوانان وارد تیم های ملی شدم و به رقابت های جهانی اعزام شدم و در ادامه نیز پس از کسب مدال نقره امیدهای جهان در وزن ۷۴ کیلوگرم، در رده ی سنی بزرگسالان به وزن ۷۹ کیلوگرم آمدم و سال گذشته نیز توانستم مدال نقره رقابت های جهانی نروژ را بدست آورم.

ملی پوش تیم ملی کشتی آزاد درباره اینکه مربیان وی چه کسانی بوده اند گفت: ابتدا کشتی را زیر نظر حیدر سیار آغاز کردم و در ادامه نیز تمرینات خود را زیر نظر سعید احمدی که سابقه حضور در تیم ملی را دارد، ادامه دادم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمد نخودی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

نخودی در مورد این سئوال که چرا کشتی گیر شده گفت: در جویبار اکثرا کشتی گیر هستند و کشتی را خیلی دوست دارند و من هم به دلیل اینکه خانواده ام به کشتی علاقه داشتند وارد این رشته شدم و همه دوست دارند که کشتی گیر شوند.

وی ادامه داد: در حال حاضر هم ۴ نماینده تیم ملی کشتی آزاد یعنی حسن یزدانی، کامران قاسم پور، امیرمحمد یزدانی و بنده جویباری هستیم که نشان دهنده جایگاه بالای کشتی در جویبار است.

برنامه و نتایج رقابتهای محمد نخودی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی در مورد اینکه آیا در کنار کشتی گرفتن تحصیل می کند، یا خیر، تصریح کرد: بله دانشجوی رشته ی کارشناسی هستم و می خواهم که در کنار ورزش قهرمانی، تحصیلات خود را نیز تا مدارج بالا ادامه دهم.

ملی پوش وزن ۷۹ کیلوگرم کشورمان در رشته آزاد در مورد شرایط فنی و جسمانی خود گفت: شرایط خوبی دارم، سال گذشته برای اولین بار در وزن ۷۹ کیلوگرم در رقابت های جهانی به میدان رفتم و تجربه ی خوبی را کسب کردم، در ادامه نیز تمام تلاش خود را کرده ام که در این وزن جا بیافتم و از لحاظ آمادگی جسمانی و قدرت بدنی خود را ارتقاء دهم. در آخرین میدان تدارکاتی که در کشور تونس بود نیز توانستم قهرمان آسیا را در دیدار فینال و امتیاز عالی شکست دهم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمد نخودی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی ادامه داد: از نظر فنی هم سعی کردم که کشتی هایم افت و خیز کمتری داشته باشد، کمتر اشتباه کنم و از امتیازات بدست آمده محافظت کنم تا با یک کشتی حساب شده، مقابل حریفان خود به پیروزی برسم.

نخودی در مورد حریفان مهم خود در این وزن گفت: مهمترین حریف من جردن باروز آمریکایی است که مدال های طلای جهان و المپیک را در کارنامه دارد. البته نباید از سایر رقبا هم غافل ماند و باید برای تمامی حریفان برنامه داشت و من هم تمام تلاش خود را با کمک کادر فنی کرده ام که برای رویارویی با حریفانم آمادگی کامل را داشته باشم.

برنامه و نتایج رقابتهای محمد نخودی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی جهان؛ صربستان ۲۰۲۲ + جدول و فیلم

وی در مورد عملکردش در رقابت های پیش رو گفت: بعنوان کشتی گیر و نماینده مردم عزیز کشورم تمام تلاشم را خواهم کرد و کم نمی گذارم از زحماتی که کادر فنی و فدراسیون در این مدت برای ما کشیده است تشکر می کنم و امیدورم که با دعای خیر مردم و لطف خدا، صاحب خوشرنگ ترین مدال در مسابقات صربستان شوم.

۲۳ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۰۱
کد خبر: 32617

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha