شفیلد یونایتد ۱ - منچستریونایتد ۲ در لیگ جزیره + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های شفیلد یونایتد و منچستریونایتد عصر امروز از سری مسابقات لیگ برتر فوتبال انگلستان به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های شفیلد یونایتد و منچستریونایتد در هفته نهم لیگ برتر انگلیس به مصاف یکدیگر رفتند.

فیلم خلاصه بازی شفیلدیونایتد ۱ - منچستریونایتد ۲

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی شفیلدیونایتد و منچستریونایتد امروز ساعت ۲۲:۳۰

درگیری سانچو و اریک تن‌هاخ وارد مرحله‌ای شده که بعید به نظر می‌رسد بتوان آن را جبران کرد یا بهبود بخشید و همین باعث شده که احتمال جدایی او در ماه ژانویه بسیار جدی باشد.

این بازیکن در حال حاضر از فهرست تیم اول کنار گذاشته شده، به تنهایی مشغول تمرین است و حتی اجازه استفاده از ناهارخوری مشترک این تیم را ندارد تا مدیران این باشگاه نشان دهند که مجازات سختی در انتظار بازیکنانی است که با مربی درگیر شوند.

پیش از این گفته شده بود که اگر او حاضر شود از سرمربی شیاطین سرخ عذرخواهی کند می‌تواند به این تیم برگردد اما حالا دیلی میل خبر داده که تن‌هاخ به این باور رسیده که حتی اگر این اتفاق رخ دهد هم رفتاری توخالی و بی‎‌معنا خواهد بود.

1932295

این یعنی منچستریونایتد خودش را آماده می‌کند تا سانچو را با ضرری هنگفت و باورنکردنی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال آینده میلادی به فروش برساند و چاره دیگری برای مدیران این باشگاه باقی نمانده است.

یونایتد این بازیکن را در سال ۲۰۲۱ با قراردادش به ارزش ۸۴ میلیون یورو از دورتموند به خدمت گرفت اما بعید به نظر می‌رسد که حالا بتواند او را با مبلغی حتی نزدیک به این عدد بفروشد. باشگاه‌هایی چون بارسلونا و یوونتوس شرایط سانچو را به دقت زیر نظر دارند.

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۰۸:۳۷
کد خبر: 48272

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha