حمله زمینی قریب‌الوقوع به غزه؛ دستور تخلیه صادر شد

دو مقام اسرائیلی روز جمعه به پایگاه خبری پولیتیکو گفتند که حمله زمینی اسرائیل به غزه قریب‌الوقوع است. این رسانه با وجود این نوشت که مقام‌ها در بیت‌المقدس و ارتش اسرائیل هرگز تأیید نکرده‌اند که در حال کار بر روی گزینه حمله زمینی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مقام‌های اسرائیلی گفته‌اند دستور تخلیه شمار غزه برای نجات دادن بیشترین تعداد ممکن از جان فلسطینی‌ها صادر شده است. آنها گفته‌اند کوتاه بودن این پنجره زمانی لازم بود تا حماس فرصتی برای آماده شدن نداشته باشد.

سخنگوی کابینه رژیم صهیونیستی و ارتش این رژیم حاضر به اظهارنظر درباره این گزارش نشدند. با وجود این، پولیتیکو نوشته هیچ یک از آنها اینکه ممکن است حمله زمینی در راه باشد را تکذیب نکردند.

نیروهای مقاومت فلسطین از شنبه هفته جاری عملیات بزرگی تحت عنوان طوفان الاقصی را آغاز کردند که تا کنون به هلاکت بیش از ۱۰۰۰ اسرائیلی و زخمی شدن بیش از دو هزار نفر دیگر منجر شده است.

شمار تلفات صهیونیست‌ها در عملیات طوفان الاقصی به ۱۵۰۰ نفر می‌رسد و ده‌ها صهیونیست‌ نیز توسط رزمندگان مقاومت به اسارت گرفته شدند.

وزارت بهداشت فلسطین در غزه عصر امروز (۲۱ مهر) خبر داد که آمار شهدای حملات هوایی رژیم صهیونیستی به غزه به ۱۷۹۹ شهید و ۶۳۸۸ زخمی افزایش یافته است.

۲۲ مهر ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۱
کد خبر: 48004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha