ماجرای بالن‌های قرمز خبرساز بر فراز شهر تهران چیست؟ + تصاویر

چند روزی است که تعدادی بالن قرمز در نقاطی از تهران جلب توجه می‌کنند.

به‌ گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به گفته سخنگو و رییس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران، هر بالن نماد یک کارگاه عمرانی برای یکی از پروژه‌های در دست ساخت شهر، توسط شهرداری تهران است. وقتی شهروندان مناطق مختلف این بالن‌ها را می‌بینند متوجه می‌شوند که یک خدمت و امکان جدیدی به شهر تهران و به منطقه آنها در حال اضافه شده است.

بزرگراه‌های در دست احداث، ایستگاه‌های مترو، بوستان‌ها، میادین میوه و تره‌بار، اصلاح تقاطع‌ها در بزرگراه‌ها، خانه‌های تاریخی، مجموعه‌های ورزشی و فرهنگی و فروشگاه‌های شهروند از جمله این پروژه‌ها هستند که همه آنها تا پایان سال و حداکثر تا بهار سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

این طرح‌ها بخشی از بیش از ۴۰۰ پروژه فعال شهر تهران است که در حال انجام هستند البته پروژه‌ها و فعالیت‌های روزانه و دائمی شهر مانند عملیات بزرگ آسفالت‌ریزی معابر و یا پروژه‌های حوزه نگهداشت شهر شامل این کمپین نمی‌شود و تنها مواردی که یک خدمت جدید و ماندگاری را به شهر ارائه و اضافه می کنند را در بر می‌گیرد اما با توجه به اهمیت رعایت استانداردهای اوج دهی بالن‌ها و توجه به ملاحظات دستگاه‌های مسئول تنها ۱۵۰ کارگاه را با بالن ها نشان‌گذاری کردیم تا شهروندان از حجم فعالیت‌های شهرداری تهران مطلع شوند.

دلیل هوا کردن بالون‌های قرمز در شهر تهران چیست؟ – مدرسه آنلاین

دلیل هوا کردن بالون‌های قرمز در شهر تهران چیست؟ – مدرسه آنلاین

۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۶:۰۹
کد خبر: 47945

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha