تصمیماتی که جان کودکان تهران را به خطر انداخت + فیلم

شهرداری تهران مدتی پیش به جای تابلوهای روزشمار از بالن‌های قرمز برای اطلاع‌رسانی از پروژه‌های عمرانی خودش استفاده کرد. این ایده با موافقت برخی از اعضای شورای شهر تهران هم روبه‌رو شده بود و مثلا علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای شهر تهران گفته بود که این بالن‌ها از فاصله دور هم توجه شهروندان را به خودش جلب می‌کند که در کدام نقطه تهران فعالیت‌های عمرانی در حال انجام است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مدتی بعد از انتشار خبر هواکردن بالن‌ها، خبر دیگری درباره سوختن چند کودک منتشر شد. این بار بالنی در منطقه چیتگر ترکید.

۲۵ مهر که خبر روی درگاه خبرگزاری‌ها رفت، مشخص نشد که آیا این بالن متعلق به شهرداری تهران بوده یا نه. تا اینکه شنبه ۲۹ مهر، علیرضا نادعلی از جمع‌آوری این بالن‌های تبلیغاتی به دلیل ارتباط با حادثه سوختگی ۶ کودک خبر داد.

این اما اولین بار نیست که در یک سال اخیر، شهر تهران برای کودکان دردسر درست می‌کند. آخرین بار دو کودک در استخری در بوستان زیتون غرق شدند.

سایت رکنا در خبری اعلام کرد که مقصر اصلی حادثه از نقل از مرجع قضائی اعلام کرده است که سهم تقصیر والدین این دو کودک ۲۵ درصد، شهرداری منطقه ۲۱، ۲۵ درصد و پیمانکار مربوطه ۵۰ درصد اعلام شد، این نظریه کارشناسی از سوی بازپرس ویژه پرونده مورد تأیید قرار گرفت.

این درحالیست که پیشتر هم دست یک دختر بچه در پله برقی جا ماند.

۳۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۵
کد خبر: 48307

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha