پخش زنده بازی دوستانه تیم های ملی فوتبال آرژانتین - السالوادور بامداد فردا ساعت ۰۴:۰۰ + لینک

دو تیم ملی فوتبال آرژانتین - السالوادور پنجشنبه شب ساعت ۰۴:۰۰ (بامداد فردا) در دیداری دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های ملی فوتبال آرژانتین - السالوادور امشب ( بامداد فردا ) در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را زنده و مستقیم تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی آرژانتین - السالوادور امشب ۰۴:۰۰ (بامداد فردا)

به‌صورت رسمی اعلام شد که لیونل مسی، مهاجم اینتر میامی، به دلیل مصدومیت از ناحیه همسترینگ، بازی‌های دوستانه آرژانتین مقابل السالوادور و کاستاریکا را از دست خواهد داد.

مسی در دقیقه ۵۱ بازی اینتر میامی مقابل نشویل در پنجشنبه گذشته از زمین خارج شد و تاتا مارتینو تأیید کرد که تعویض او به دلیل مصدومیت در پای راستش بوده است.

ستاره آرژانتینی سپس دیدار روز شنبه میامی مقابل دی سی یونایتد را از دست داد و اتحادیه فوتبال آرژانتین هم دقایقی پیش تأیید کرد که او نمی‌تواند در لیست تیم ملی برای بازی‌های دوستانه ماه مارس حضور داشته باشد.

2003016

مارتینو پیش از بازی روز شنبه در مورد مصدومیت مسی گفته بود: «من تصور می‌کنم که او برای بازی روز شنبه در دسترس نخواهد بود. آنها قرار است از پایش آزمایشات بیشتری بگیرند اما تقریباً مطمئن شده‌ام که لئو را در اختیار نخواهیم داشت و فکر می‌کنم که او به دلیل وضعیتش نتواند در تیم ملی هم حضور داشته باشد.
او بازیکن بسیار مهمی برای ما و تیم ملی است و غیبتش قطعا مشکل بزرگی است اما باید با تمام توان از او مراقبت کنیم تا به‌زودی با آمادگی کامل بازگردد.»

۳ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۲
کد خبر: 53623

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha