پخش زنده بازی ملوان - پیکان در لیگ برتر فوتبال؛ امروز ساعت ۱۷:۴۵ + لینک

دیدار تیم های پیکان - ملوان در پنجمین هفته لیگ برتر فوتبال را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال پیکان - ملوان امروز راس ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه در هفته پنجم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:

لینک پخش زنده بازی پیکان و ملوان ساعت ۱۷:۴۵

لیگ برتر فوتبال ایران بعد از برگزاری رقابت‌های هفته چهارم به تعطیلات رفت. البته که بعد از انجام این رقابت‌ها، دوئل معوقه استقلال خوزستان و تراکتور تبریز هم برگزار شد اما این مسابقه، آخرین رقابت لیگ برتری است که انجام شده و در دو هفته گذشته به‌واسطه برگزاری اردوهای تیم ملی امید و بزرگسال ایران، خبری از برگزاری مسابقات لیگ برتر نبود تا اینکه سرانجام پس از کش‌وقوس‌های فراوان، هفته پنجم لیگ برتر از راه رسید؛ آن‌هم در حالی‌که ۴ مسابقه از رقابت‌های این هفته به تعویق افتاده است. در نخستین بازی هفته پنجم لیگ برتر، فردا (چهارشنبه) تیم‌های ملوان بندرانزلی و پیکان تهران مقابل هم صف‌ارایی می‌کنند.

هفته پنجم لیگ برتر فوتبال ایران (چهارشنبه بیست‌ونهم شهریورماه - ساعت ۱۷:۴۵)

ملوان بندرانزلی - پیکان تهران

داور: شبیر بهروزی

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی

ملوانی‌ها در حالی به استقبال تعطیلات فیفادی رفتند که بعد از شکست دادن فولاد خوزستان با ۴ گل، موفق شدند گل‌گهر را در سیرجان متوقف کنند تا با کسب ۴ امتیاز در ۲ مسابقه از جمع تیم‌های بحران‌زده فاصله بگیرند و خود را به میانه‌های جدول نزدیک کنند. شاگردان مهدی تارتار بعد از ۲ شکست پیاپی در آغاز کارشان در لیگ بیست‌وسوم، حالا در مسابقه فردا (چهارشنبه) به دنبال حفظ روند شکست‌ناپذیری خود در ۲ هفته اخیر هستند و امیدوارند بتوانند با کسب ۳ امتیاز خانگی خود را به جمع تیم‌های نیمه بالای جدول برسانند.

پیکان با هدایت رسول خطیبی یکی از ۴ تیم شرکت‌کننده در لیگ بیست‌وسوم است که در ۴ بازی ابتدایی خود ناکام در کسب پیروزی بوده است. خودروسازان بعد از ۳ تساوی پیاپی در ۳ هفته آغازین فصل جدید لیگ برتر، در هفته چهارم برابر سپاهان شکستی ۳ بر یک را متحمل شدند تا به رتبه دوازدهم جدول سقوط کنند. ناکامی در کسب پیروزی در انزلی می‌تواند روزگار پیکان را بحرانی کند و این تیم را به سوی قعر جدول سوق بدهد اما کسب ۳ امتیاز بیرون از خانه بعد از ۲ هفته تعطیلات، بدون‌شک می‌تواند شروع خوبی برای تیمِ خطیبی باشد و آن‌ها از بحران خارج کند.

دو تیم در ۵ رویارویی اخیرشان، نمایش‌های نزدیک و کم‌گلی را به اجرا در آورده‌اند؛ به‌طوری‌که در ۵ مصاف اخیر تیم‌های ملوان بندرانزلی و پیکان تهران، تنها ۵ گل به‌ثبت رسیده که در این ۲ مسابقه با برتری پیکانی‌ها خاتمه یافته و یکبار هم انزلی‌چی‌ها پیروز شدند و ۲ دیدار هم با نتیجه تساوی به پایان رسیده است. جالب آنکه در طول یک دهه گذشته، ملوان هیچ‌گاه در خانه مقابل پیکان شکست نخورده و آن‌ها به دنبال حفظ این رکورد فوق‌العاده هستند. شبیر بهروزی مسئولیت قضاوت مسابقه فردا (چهارشنبه) را برعهده دارد و یعقوب حجتی در کنار علی رعیت، کمک‌های اول و دوم او هستند و حسین زیاری هم به عنوان داور چهارم فعالیت خواهد کرد. محسن قهرمانی هم در نقش ناظر داوری فردا (چهارشنبه) در انزلی حضور خواهد داشت.

ورزشگاه سیروس قایقران انزلی در حالی‌که در روزهای گذشته چمن آن مورد ترمیم قرار گرفته بود، شرایط میزبانی از دوئل تیم‌های ملوان بندرانزلی و پیکان تهران را دارد و با وجود گمانه‌زنی‌هایی که درباره تغییر محل برگزاری مسابقه وجود داشت، با تایید سازمان لیگ نبرد شاگردان مهدی تارتار و رسول خطیبی در این ورزشگاه قدیمی در شهر انزلی برگزار خواهد شد تا هواداران ملوان بتوانند از نزدیک نظاره‌گر مسابقه تیم مورد علاقه خود باشند و به تشویق تیم‌شان بپردازند.

ترکیب احتمالی ملوان بندرانزلی

محمدحسین اکبرمنادی، میلاد باقری، حامد نورمحمدی، آرمان اکوان، مجید عیدی، پدرام قاضی‌پور، امین پورعلی، حسین صادقی، مسعود زائرکاظمینی، رضا جعفری و محمدرضا سلیمانی

ترکیب احتمالی پیکان تهران

ایمان صادقی، ایمان اکبری، دانیال جهانبخش، امیرحسین صدقی، شاهین ثاقبی، منصور باقری، محمدجواد آزاده، سامان نریمان‌جهان، مهرداد بایرامی، رضا غندی‌پور و حامد پاکدل

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۹
کد خبر: 47215

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha