پخش زنده جام حذفی فوتبال نساجی مازندران - پیکان ؛ امروز یکشنبه ساعت ۱۷:۰۰+ لینک

دیدار تیم های نساجی مازندران و پیکان در جام حذفی امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران و پیکان تهران امروز راس ۱۷:۰۰ در جام حذفی فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این بازی را از طریق لینک های زیر تماشا کنید:

لینک پخش زنده بازی پیکان تهران - نساجی مازندران

بعد از شکست چهار بر صفر نساجی مقابل صنعت نفت آبادان این تیم بیش از پیش به بحران فرو رفت. تغییرات کادرفنی و شوک به نساجی هم جوابگو نبود و این تیم در نهایت در آبادان در هم کوبیده شد. این تیم در نیم فصل دوم بردی نداشته و به عبارتی خوش شانس است که از گزینه‌های سقوط نیست و تنها چهار امتیاز با منطقه خطر فاصله دارد.

این تیم دوست داشتنی استان مازندران که طرفدارانش مثال زدنی هستند و همیشه با شور و نشاطی که به وطنی می‌بخشند جو را برای رقبای نساجی سنگین می‌کنند در جستجوی راهی برای فرار از بحران است.

نساجی در بازی پیش رو باید با پیکان در حذفی تقابل کند، زرشکی پوشان لیگ امیدوارند با یک برد دوباره به روزهای خوب برگردند. آنها در جام حذفی تخصص دارند، تیمی که سال گذشته با پشت سر گذاشتن استقلال فینالیست و بعد هم قهرمان شد تا الان جزء نماینده‌های ما در آسیا باشد.

1868834

هرناندس، گزینه جدید نجات این تیم، متوجه حساسیت حذفی برای شاگردانش شده و آن ها می‌توانند با غلبه بر پیکان یک کامبک رؤیایی بزنند.

تقابل باتجربه‌ترین تیم در برابر جوان‌ترین می تواند جالب از آب دربیاید. باید دید زور تجربه می‌چربد یا عصاره جوانی راهگشا می‌شود؟

۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
کد خبر: 42022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha