درخشش آلوارز و پیروزی منچستر سیتی برابر ستاره سرخ بلگراد + فیلم خلاصه بازی

منچسترسیتی در دیداری یک طرفه که در آن انبوهی از موقعیت‌های مختلف را از دست داد، موفق شد در نیمه دوم با درخشش خولیان آلوارز به پیروزی دست یابد

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، دو تیم منچسترسیتی و ستاره سرخ در ورزشگاه اتحاد به مصاف هم رفته‌ بودند که این بازی با برتری ۳-۱ شاگردان گواردیولا همراه شد. در نیمه اول سیتزن‌ها تیم بهتر بازی بودند و بارها با موقعیت‌های مختلف دروازه تیم صربستانی را تهدید کردند. در حالی که شاگردان گواردیولا ۷۹% مالکیت داشتند و ۲۲ بار نیز به سمت دروازه حریف اقدام به شوت‌زنی کرده بودند، در دقیقه پایانی نیمه، بوکاری با نفوذ در عمق خط دفاع منچسترسیتی گلزنی کرد. این گل در ابتدا آفساید اعلام شد اما با بررسی دوباره توسط داور ویدیویی بازی، مشخص شد بازیکن ستاره سرخ در موقعیت آفساید قرار نگرفته است.


فیلم خلاصه بازی منچسترسیتی و ستاره سرخ بلگراد

شروع نیمه دوم و گل! به محض آغاز نیمه طی چند پاس بازیکنان منچسترسیتی هالند را صاحب توپ کردند و مهاجم نروژی با فراهم کردن موقعیتی تک به تک برای خولیان آلوارز باعث گلزنی این بازیکن شد. دقایقی بعد گل کایل واکر به دلیل آفساید بودن رد شد. در دقیقه ۶۰، ضربه ایستگاهی خولیان آلوارز با اشتباه سنگربان ستاره سرخ وارد دروازه شد.

دقیقه ۷۳ و گل سوم برای منچسترسیتی! ضربه ماهرانه رودری در کنج دروازه حریف جای گرفت.

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 47179

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha