اورتون ۰-۱ آرسنال: طلسم گودیسون پارک شکست + فیلم خلاصه بازی

آرسنال در بازی خارج از خانه هفته پنجم لیگ برتر انگلیس مقابل اورتون به برتری ۱-۰ دست پیدا کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های اورتون و آرسنال در چارچوب رقابت‌های هفته پنجم لیگ برتر انگلیس از ساعت ۱۹ امشب در ورزشگاه گودیسون پارک به مصاف هم رفتند.

فیلم خلاصه بازی

آرسنال اگرچه در زمین حریف بازی می‌کرد، اما با ارائه‌ بازی منظم‌تر بیشتر در زمین حریف حضور داشت که می‌توانست در دقیقه ۲۱ از حریف پیش بیفتد اما بدشانس بود.

1926413

توپچی‌ها توسط گابریل مارتینلی روی پاس فابیو ویرا به گل رسیدند، اما به دلیل حضور ادی انکتیا در موقعیت آفساید پس از بررسی VAR این گل مردود اعلام شد.

آرسنال این بازی را با بدشانسی ادامه داد و ۳ دقیقه پس از گل مردود، مارتینلی به دلیل مصدومیت عضلانی از ترکیب خارج شد تا میکل آرتتا یک تعویض اجباری در بخش هجومی تیمش داشته باشد و لئاندرو تروسارد را به ترکیب اضافه کند.

1926415

در ادامه نیمه اول اورتون کمی به زمین حریف پیشروی داشت و دقیقه ۳۱ اولین شوت به سمت چارچوب آرسنال توسط ادرسیا گوئیه رقم خورد که داوید رایا برای دفع آن سختی زیادی را متحمل نشد.

دقیقه ۴۱ آرسنال روی پاس مارتین اودگارد به بن وایت فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه مدافع آرسنال به راحتی در دستان جوردن پیکفورد قرار گرفت. نیمه اول این بازی به همین ترتیب با تساوی بدون گل به پایان رسید.

آرسنال در نیمه دوم هم برای گلزنی خیلی زود دست به کار شد و دقیقه ۴۷ اولین فرصت جدی این نیمه را روی دروازه اورتون ایجاد کرد. دکلان رایس توپ را به اودگارد واگذار کرد و شوت پرقدرت پای چپ او به زحمت توسط پیکفورد دفع شد.

1926414

تیم میهمان به پاس‌کاری‌های مداوم و گردش توپ در زمین حریف ادامه می‌داد تا اینکه بالاخره در دقیقه ۶۹ قفل دروازه اورتون شکست. بوکایو ساکا پاس کوتاه روی کرنری را که از اودگارد گرفته بود در محوطه جریمه به لئاندرو تروسارد پاس داد تا او با ضربه پای چپ پیکفورد را مغلوب خود کرده و به تعویض طلایی آرتتا در این بازی تبدیل شود.

توپچی‌ها پس‌ از گلزنی در لاک دفاعی فرو نرفته و اگرچه مانند زمانی که بازی با تساوی دنبال می‌شد به سمت دروازه حریف هجومی نمی‌برند اما اجازه حملات خطرناک را به حریف ندادند و تلاش داشتند تا از برتری خود محافظت کنند.

1926416

بدین ترتیب آرسنال موفق شد به برتری ۱-۰ دست پیدا کند و به طلسم گودیسون پارک پایان بدهد. پیش از این طی ۵ دیداری که آرسنال میهمان اورتون بود به برد دست پیدا نکرده بود و آخرین برد آن‌ها به دوران هدایت آرسن ونگر در سال ۲۰۱۷ باز می‌گشت.

۲۷ شهریور ۱۴۰۲ - ۰۱:۰۹
کد خبر: 47095

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha