لیست دستگاه‌های بی‌توجه به مصوبات اعلام می‌شود

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور اظهار داشت: مصوبات جدید با اعضای جدید ستاد، طوری نخواهد بود که امکان اجرا نداشته باشد. در پایان هر جلسه لیست دستگاه‌هایی که مصوبات را اعمال و اجرا کردند و دستگاه‌هایی که بی‌توجه بودند را اعلام خواهیم کرد.

 گروه صنعت و بازرگانی پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بابک دین پرست در مورد راه اندازی ۳۰ مرکز فوریت‌های بررسی مشکلات تولیدی‌ها و نظارت بر آنها اظهار داشت: مهمترین رکن نظارتی وجدان کاری نمایندگان استان‌ها است. در صحبت‌ها گفتیم افرادی مستقر شوند که درک درستی از شرایط اقتصادی کشور باشند. 

وی افزود: یک مرکز ملی را راه‌اندازی خواهیم کرد که نمایندگان در این مراکز هستند. ما از همه دستگاه‌ نظارتی،  امنیتی و اطلاعاتی خواستیم که ورود کنند و اگر اشکالی باشد باید رفع شود.

قائم مقام رییس ستاد تسهیل و رفع موانع تولید کشور گفت: وقتی ۲۷ ماده قانون رفع موانع تولید ابلاغ شد، در آن به صراحت آمده که تصمیمات ستاد لازم الاجرا است 

وی افزود: یکی از مشکلات ما نحوه اجرا بود نه خود مصوبات بود. افراد تصور می‌کردند ممکن است از طرف نهادهای نظارتی، امنیتی و اطلاعاتی دچار مشکل شوند که ما از این‌ نهادها خواستیم حضور داشته باشند و رایزنی‌هایی در این مورد داشتیم.

دین پرست با اشاره به مشکلات گفت: ما در فرآیند اجرا با یک سلسله‌ مشکلات مواجه هستیم. مصوبات جدید با اعضای جدید ستاد، طوری نخواهد بود که امکان اجرا نداشته باشد. در پایان هر جلسه لیست دستگاه‌هایی که مصوبات را اعمال و اجرا کردند و دستگاه‌هایی که بی‌توجه بودند را اعلام خواهیم کرد.

انتهای پیام/

۱۰ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۸
کد خبر: 4707
منبع: ایلنا

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha