پخش زنده بازی یاران کریم بنزما در الاتحاد عربستان - الاخدود امروز پنج شنبه ساعت ۱۸:۳۰ + لینک

تیم های الاتحاد عربستان و الاخدود امروز در چارچوب مسابقات لیگ این کشور به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کریم بنزما و تیمش یعنی الاتحاد عربستان امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف الاخدود می روند . شما علاقمندان می توانید این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی الاتحاد و الاخدود امروز ساعت ۱۸:۳۰

کریم بنزما که در پنج هفته ابتدایی لیگ روشن عربستان یکی از مهره‌های اصلی الاتحاد بوده و توانسته دو گل به ثمر رساند و دو پاس گل بدهد، در شرایطی طی یک هفته اخیر در تمرینات حضور نداشت که شایعات زیادی پیرامون جدایی و تصمیم عجیب او برای قطع همکاری مطرح شده بود، اما این ستاره به همه حواشی پایان داد.

ستاره فرانسوی الاتحاد در آخرین جلسه تمرینی الاتحاد پیش از دیدار مقابل الاخدود که روز گذشته (چهارشنبه) برگزار شد، با روحیه بالا و انگیزه زیادی به جمع دیگر بازیکنان تیمش بازگشت و به این شکل به همه حواشی واکنش نشان داد.

کریم بنزما که در ابتدای هفته به زیارت خانه خدا رفته بود، دیروز همراه با دیگر بازیکنان الاتحاد عربستان به تمرین پرداخت تا آماده دیدار مقابل الاخدود شده و امیدوار به گلزنی دوباره در ترکیب ببرها شود.

1924776

بنزما که پیش از فیفا دی در دیدار حساس لیگ روشن عربستان مقابل الهلال موفق به گلزنی شد و عملکرد خوبی داشت، امیدوار است امشب (پنج‌شنبه) هم که مهمان الاخدود هستند، این کار را انجام بدهد.

1924767

تیم فوتبال الاتحاد از ساعت ۱۸:۳۰ امشب (به وقت ایران) نخستین مسابقه هفته ششم لیگ روشن عربستان را در ورزشگاه اختصاصی باشگاه الاخدود برگزار می‌کند که کریم بنزما نیز همراه کاروان تیمش از جده به شهر نجران سفر کرد تا آماده حضور در این بازی و درخشش دوباره شود.

۲۳ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۵:۲۶
کد خبر: 46991

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha