پخش زنده بازی الهلال - الاخدود عربستان امشب سه شنبه ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

دیدار تیم های الهلال و الاخدود عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم های الهلال و الاخدود عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان امشب با هم مصاف می کنند.

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:



لینک پخش زنده بازی الهلال و الاخدود عربستان ساعت ۲۲:۳۰

الهلال فصل درخشانی را با هدایت ژرژ ژسوس تجربه می‌کند. این تیم عربستانی از ۲۵ بازی در لیگ ۲۳ پیروزی کسب کرده و در دو بازی دیگر هم به تساوی رسیده است تا با اقتدار در صدر جدول رده‌بندی قرار گیرد. این تیم به نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا هم صعود کرده و از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید.

یکی از دلایل اصلی درخشش و موفقیت الهلال در فصل جاری عملکرد خیره‌کننده میتروویچ در خط حمله بوده است. این بازیکن صربستانی در فصل نخست حضورش در الهلال آمار خیره‌کننده‌ای داشته است. او در ۳۶ بازی در همه رقابت‌ها ۳۳ گل برای تیمش به ثمر رسانده و هشت پاس گل هم داده است. اما خبر بد برای الهلال اینکه میتروویچ مصدوم شده و آسیب‌دیدگی او هم جدی است.

طبق نوشته روزنامه سعودی‌اسپورت موتور گلزنی الهلالی‌ها در ۱۰ بازی پیش روی تیمش نمی‌تواند به میدان برود و به این ترتیب او بازی‌های بسیار مهمی را از جمله دو دیدار حساس برابر العین در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان آسیا و  همچنین بازی حساس برابر النصر از دست خواهد داد.

۱۴ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۹:۴۲
کد خبر: 53948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha