پخش زنده بازی کریم بنزما در الاتحاد  با التعاون عربستان امروز جمعه ساعت ۲۲:۳۰ + لینک

دیدار تیم های الاتحاد و التعاون عربستان در لیگ برتر فوتبال عربستان امروز برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کریم بنزما امشب در برابر التعاون عربستان در لیگ برتر عربستان تیمش یعنی الاتحاد را همراهی خواهد کرد .

این مسابقه را از طریق لینک زیر و با آغاز مسابقه می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:


لینک پخش زنده بازی الاتحاد و التعاون عربستان ساعت ۲۲:۳۰

این مهاجم ۳۶ ساله فرانسوی پس از یک دوره تاریخی با رئال مادرید که ۱۴ سال به طول انجامید، به الاتحاد پیوست. او در دوره حضورش در رئال موفق شد علاوه بر کسب عناوین قهرمانی، به یکی از موفق‌ترین مهاجمان قاره اروپا تبدیل شود و توپ طلا را در سال ۲۰۲۲ به دست بیاورد.

با این حال سطح بنزما پس از حضور در تیم الاتحاد در مقاطعی چه از نظر گلزنی و چه از نظر فنی به شدت افت کرد. به نظر می‌رسد بنزما از روشی که الاتحاد در این فصل به آن متکی است، رنج‌ می‌برد و دلیل آن هم نبود عناصری است که به خوبی به سیستم هجومی این تیم کمک کنند.

الاتحاد بنزما، رومارینیو و عبدالرزاق حمدالله را با ویژگی‌های هجومی در اختیار دارد اما در جمع بازیکنان این تیم تنها یک وینگر حضور دارد که فیلیپه جوتا است و همین موضوع هم باعث شده که بیشتر مسابقات این تیم در این فصل بدون وینگر راست یا چپ انجام شود.

این شرایط باعث شده بنرما که در دوران حضورش در رئال مادرید بر روی ارسال سانترها و پاس‌ها خطرناک ظاهر می‌شد، در تیم عربستانی به مشکل بخورد و افت کند.

از طرفی بنزما قابلیت‌های زیادی از جمله بازی‌سازی دارد و در حال حاضر هم در جابجایی توپ در فضاهای تحت فشار به خوبی ایفای نقش می‌کند اما بازیکنان الاتحاد تاکنون نتوانستند از این امتیاز استفاده کنند.

این اتفاق در جریان بازی الاتحاد برابر الاهلی نیز رخ داد؛ جایی که بنزما به رومارینیو پاس داد و او را رودرروی دروازه قرار داد اما او آن را از دست داد. همچنین حمدالله و رومارینیو هم نتوانستند از پاس‌های داخل محوطه جریمه مهاجم فرانسوی استفاده کنند و پاس‌های بنزما نتیجه‌ای نداشت.

2000342

این موضوع نشان دهنده کیفیت ضعیف بازیکنان الاتحاد در درک حرکات و پاس‌های بنزما است که باعث اختلال در برنامه‌های هجومی این تیم می‌شود.

علاوه بر اینها بنزما از زمان ورودش به الاتحاد آسیب‌های عضلانی زیادی را متحمل شد که روی عملکرد او تاثیر گذاشته است. او همچنین با بحران‌های زیادی مواجه شد، چه با مدیریت و چه با سرمربی سابق پرتغالی، نونو سانتو و چه سرمربی فعلی، مارسلو گایاردو.

این موضوع باعث افت سطح گلزن فرانسوی شده که با انتقادات زیادی از سوی هواداران مواجه شده است. او در این فصل ۴ ضربه پنالتی را از دست داده و دو گل به خودی به ثمر رسانده است.

۱۷ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۴:۳۷
کد خبر: 54049

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha