یاران کریم بنزما در الاتحاد ۱ - ضمک ۳ ؛ بازیکن کامرونی، میهمان را به توپ بست + فیلم خلاصه بازی

تیم های ضمک - الاتحاد عربستان امروز در چارچوب مسابقات لیگ این کشور به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، کریم بنزما و تیمش یعنی الاتحاد عربستان امروز از ساعت ۱۸:۳۰ به مصاف ضمک می روند . شما علاقمندان می توانید این بازی را از طریق لینک زیر تماشا کنید.

فیلم خلاصه بازی ضمک ۳ - الاتحاد ۱ 

لینک پخش زنده بازی الاتحاد و ضمک امروز ساعت ۱۸:۳۰

احمد حجازی که تجربه بازی در وست‌بروم انگلیس را دارد و طی سه سال اخیر برای الاتحاد عربستان به میدان رفته، پس از ۶ ماه و نیم دوری از میادین به‌خاطر مصدومیت، دیشب در دیدار برابر سپاهان ایران به میدان رفت و نمایش مطمئنی در خط دفاعی داشت.

حجازی پس از مسابقه با سپاهان عنوان کرد: خدا را برای پیروزی شکر می‌کنیم. این مسابقه بعد از یک دوره غیبت برای من مهم بود. توانستم در دوران مصدومیت خوب کار کنم تا از فرصت استفاده کنم و به دنبال فرصت برای بازی و کمک به تیم هستم.

این ستاره فوتبال مصر در واکنش به احتمال کنار گذاشته شدن از الاتحاد با وجود علاقه هواداران تیمش به او ابراز کرد: من یک بازیکن حرفه‌ای هستم و با باشگاه قرارداد دارم و به همه تصمیمات احترام می‌گذارم. آنچه از من خواسته می‌شود را انجام می‌دهم و سعی کردم سریع به میادین برگردم تا به باشگاه کمک کنم.

1962637

مدافع میانی الاتحاد در واکنش به هوادارانی که شب گذشته در دیدار مقابل سپاهان به او تبریک گفتند، ابراز کرد: هواداران ما در حمایت از هیچ بازیکنی کوتاهی نمی‌کنند، آن‌ها وظیفه خود را در قبال بازیکنان می‌دانند و ما نیز وظیفه خود را می‌دانیم.

حجازی در خصوص برتری تیمش مقابل سپاهان اظهار کرد: صعود ما قبل از این بازی قطعی بود ولی با این وجود، اهمیت بازی را برای هواداران احساس کردیم و خوشحال هستیم که آن‌ها قبل از جام باشگاه‌های جهان این نمایش را از تیم دیدند. ما برای هر مسابقه برنامه داریم و از الان به جام باشگاه‌های جهان فکر نمی‌کنیم.

۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۸
کد خبر: 49883

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha