الهلال ۲-۰ الاتحاد: برد شماره ۲۶ خوفناک‌ترین تیم آسیا + فیلم خلاصه بازی

الهلال موفق شد گام نخست از دور یک چهارم را برابر الاتحاد محکم بردارد و به بیست و ششمین پیروزی متوالی خود دست یابد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در یکی دیگر از دیدارهای مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، الهلال در استادیوم جدید و خانگی خود کینگدام آرنا میزبان الاتحاد بود و توانست با نتیجه دو بر صفر به پیروزی برسد تا با خیال راحتی پای به دیدار برگشت بگذارد.

فیلم خلاصه بازی الاتحاد و الهلال

نخستین گل بازی در دقیقه ۴۰ به ثمر رسید. روی ارسال سلمان الفرج به درون محوطه جریمه، مدالله العلیان با کشیدن الکساندر میتروویچ، مهاجم صربستانی را متوقف کرد و شون ایونس داور استرالیایی نیز در سوت خود دمید و یک پنالتی به سود الهلال اعلام کرد که خود میتروویچ آن را به گل تبدیل کرد.

الهلال برای رسیدن به گل دوم فقط ۲ دقیقه منتظر ماند. روی حرکت تماشایی مالکوم از سمت راست، این بازیکن با یک ارسال زمینی به درون محوطه جریمه، توپ را برای سالم الدوسری فرستاد و این بازیکن نیز با یک ضربه بغل پا، به راحتی موفق به گلزنی شد و بازی را دو بر صفر کرد.

در نیمه دوم و با اخراج ستاره فرانسوی، کار الاتحاد دشوار شد. در شرایطی که کالیدو کولیبالی صاحب توپ بود، انگولو کانته قصد داشت تا توپ را از او بگیرد ولی پای کانته روی قوزک پای مدافع سنگالی فرود آمد و داور که ابتدا یک کارت زرد به کانته نشان داده بود، با بررسی صحنه توسط VAR، رنگ کارت را به قرمز تغییر داد.

1998285

در ادامه الاتحاد می‌توانست حداقل یکی از گل‌ها را جبران کند که ضربه سر حجازی را محمد العویس مهار کرد. این گلر عربستانی در دقایق پایانی با یک واکنش استثنایی توانست شوت محکم و روی پای عبدالرزاق حمدالله را مهار کرده و دروازه‌اش را بسته نگه دارد.

در نهایت نیز الهلال با همان دو گل از سد الاتحاد عبور کرد تا با روحیه بالایی برای بازی برگشت آماده شود. این بیست و ششمین پیروزی متوالی آبی‌های ریاض در تمامی رقابت‌ها بود. آنها فقط یک برد دیگر برای رسیدن به نیو سنتز ولز لازم دارند و با ۲ برد دیگر، به تنهایی عنوان بیشترین پیروزی متوالی تاریخ را کسب خواهند کرد.

1998286

۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۰:۳۳
کد خبر: 53066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha