پخش زنده بازی تیم های بولونیا - اینترمیلان امروز شنبه ۱۹ اسفند ساعت ۲۰:۳۰ + لینک

تیم‌های بولونیا و اینترمیلان امروز از سری مسابقات سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های بولونیا و اینترمیلان ساعت ۲۰:۳۰ امروز در هفته بیست و هشتم سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می‌توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی بولونیا و اینترمیلان ساعت ۲۰:۳۰

آنتوان گریزمان تقریبا سه هفته پیش و در بازی رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برابر اینتر مصدوم شد و زمین را ترک کرد. او همه بازی‌های اخیر تیمش را از دست داده و به نظر فعلا هم شرایط بازی را ندارد. این را امروز دیه‌گو سیمئونه تایید کرد.

1994130

او که در نشست خبری بازی با کادیز شرکت کرده بود، خبری نگران کننده در مورد ستاره فرانسوی داشت: «گریزمان قطعا فردا در دسترس نیست. من نمی‌دانم او به بازی برابر اینتر هم می‌رسد یا خیر. حتی مشخص نیست برای بازی هفته بعد برابر بارسا (۲۷ اسفند) در دسترس باشد.»

اتلتیکو در رده چهارم لالیگا و در تعقیب بارسلوناست. بیلبائو جدی‌ترین رقیب اتلتیکو برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان است. سیمئونه در مورد وضعیت تیمش حرف زد و پیامی هم برای اینتر فرستاد: «تیم جاه طلبی‌اش را از دست نداده است. ما جام‌های مهمی را از دست داده‌ایم ولی هنوز در لیگ قهرمانان زنده‌ایم و در لالیگا نیز برای کسب سهمیه می‌جنگیم. تیم را با انگیزه می‌بینم و این خبر مهمی است. اینجا همه می‌خواهند بازی‌های بعدی را ببرند و چنین فضایی در رختکن بسیار خوب و مثبت است.»

۱۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: 53192

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha