پخش زنده بازی بولونیا - آث میلان امروز دوشنبه ۳۰ مرداد ساعت ۲۲:۱۵+ لینک

تیم‌های بولونیا و آث میلان امروز از سری مسابقات سری آ ایتالیا به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های بولونیا و آث میلان ساعت ۲۲:۱۵ امروز در هفته اول سری آ ایتالیا به مصاف یکدیگر می‌روند.

شما می‌توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:


لینک پخش زنده بازی بولونیا و آث میلان ساعت ۲۲:۱۵

آیا سردار آزمون تابستان امسال بایرلورکوزن را ترک می‌کند؟ میلان قطعا یک مهاجم مرکزی می‌خواهد اما تنها زمانی با سردار قرارداد می‌بندند که مهاجم بلژیکی میلان یعنی دیووک اوریگی باشگاه را ترک کند.

1912288

سردار آزمون هم اکنون در مرخصی استعلاجی به سر می‌برد. پس از آسیب دیدگی تاندون ساق پا که بازیکن ایرانی در اردوی تمرینی در زالفلدن اتریش دچار آن شد، این بازیکن ۲۸ ساله در تلاش برای ریکاوری و بازگشت به میادین است. فعلا او دویدن را از سر گرفته و اگر مشکل جدیدی پیش نیاید، هدف این است که سردار در پایان هفته آینده به تمرینات تیمی لورکوزن بازگردد.

1911985

این به آن معناست که آزمون می‌تواند قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات یعنی اول سپتامبر به میادین برگردد. شرایطی که شاید به نفع بایر لورکوزن نباشد و برعکس، به نفع باشگاه دیگری باشد. آزمون بی میل به تغییر شرایط و تجربه یک باشگاه جدید نیست. او یک سال و نیم است در لورکوزن حضور دارد و تا سال ۲۰۲۷ نیز قراردادش معتبر است. مشکل بزرگ سردار در این مدت، مصدومیت‌ها بوده است. او می‌تواند شرایط خوبی در میلان پیدا کند.

1896484

میلانی‌ها در حال حاضر به دنبال مهاجم هستند و پس از درخواست ۲۰ میلیون یورویی باشگاه پورتو برای فروش مهدی طارمی هموطن آزمون، حالا به ستاره ایرانی لورکوزن چشم دارند. با این حال هنوز توافقی با میلان صورت نگرفته است.

هنوز چند قدم تا توافق باقی مانده است: برای جذب آزمون باید مقدماتی فراهم شود چون میلان دوست دارد ابتدا دیووک اوریگی را بفروشد. تنها زمانی که بازیکن سابق لیورپول از میلان نقل مکان کند، پرونده آزمون-میلان داغ خواهد شد.

۳۰ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
کد خبر: 46211

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha