پخش زنده بازی نساجی مازندران - گل گهر سیرجان امروز ساعت ۲۰:۰۰ + لینک

دیدار تیم های  نساجی مازندران - گل گهر سیرجان در سومین هفته لیگ برتر فوتبال فصل بیست ودوم را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال نساجی مازندران - گل گهر سیرجان امروز راس ساعت ۲۰:۰۰ دقیقه در هفته سوم فصل جدید لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:

لینک پخش زنده بازی نساجی مازندران - گل گهر سیرجان

مهدی رحمتی، سرمربی نساجی مازندران، در کنفرانس خبری پیش از بازی با گل‌گهر در ابتدا گفت: راجع به شرایط تیم‌مان باید بگویم که تمرینات خوبی را پشت سر گذاشتیم. شرایط تیم‌مان روز به روز بهتر می‌شود. با توجه به اینکه ما سه تا اردوی پیش‌فصل داشتیم و بدنسازی سنگینی را پشت سر گذاشتیم، هفته به هفته بهتر خواهیم شد. خیلی تیم‌ها بودند که اول فصل بدنسازی نکردند و گذاشتند برای تعطیلی بعد از هفته چهارم ولی ما این کار را انجام دادیم و هفته به هفته بهتر خواهیم شد.

او در مورد بازی با گل‌گهر بیان کرد: راجع به بازی فردا باید بگویم گل گهر پارسال ششم جدول بوده و مربی خارجی خیلی خوبی را در خدمت دارد. ساختار پارسالشان را حفظ کرده‌اند و بازی سختی داریم. دو بازی قبلی هم نشان دادند که ساختارمند و باهوش فوتبال بازی می‌کنند. ما هم نساجی مازندران هستیم و طی صحبت‌هایی که با بچه‌ها داشتیم، به این نتیجه رسیدیم که باید طوری فوتبال بازی کنیم که هیچ تیمی واقعا اینجا برای بازی در قائمشهر آرامش نداشته باشد. هرچه جلو برویم، به هماهنگی کامل می‌رسیم و ان‌شاءالله از فردا استارتمان را برای آنچه مدنظرمان هست خواهیم زد و اولین امتیاز خانگی خودمان را با حمایت هوادارانمان به دست می‌آوریم.

او در مورد بازی قبلی و دو نیمه متفاوت مقابل مس گفت: مس رفسنجان تیمی بود که کادرفنی و بازیکنان خوبی دارد و اینکه یک امتیاز در خانه‌شان گرفتیم، نتیجه خوبی بوده. موقعیت‌های گل ما خیلی بیشتر از رفسنجان بوده است. ما نیمه دوم خوبی نداشتیم، ولی موقعیت گلی به رفسنجان ندادیم. ما باید یاد بگیریم گل نخوریم و نبازیم و این در بازی‌های آسیایی به دردمان می‌خورد.

رحمتی در مورد بازی با پیکان در هفته اول و جو ورزشگاه نیز گفت: راجع به بازی پیکان هم، در نیمه اول خودم هم روی نیمکت سردرگم بودند. بازیکنانم برای یک جو دیگر به زمین رفتند و جا خوردند. من هم روی نیمکت گفتم چرا استادیوم امروز اینجوری است؟ من کاملا جو اینجا را قبلا دیده بودم. بازیکنان هم این جو برایشان تازگی داشت. شروع این بازی را از دست دادیم اما در بیست دقیقه آخر تیمی شدیم که می‌توانستیم راحت سه گل بزنیم. هرچه جلوتر برویم می‌توانیم شناختی از هم پیدا کنیم و بدانیم از هم چه باید بخواهیم. مشکل خاصی نیست و به شرایط بدنسازی و پیش‌فصل برمی‌گردد.

او در مورد اتفاقات بازی خانگی اولشان گفت: ما روز اولی که اینجا تمرین را شروع کردیم، تمام هواداران زیر باران با خانواده‌شان برای تشویق تیم‌شان آمدند، ولی در بازی اول تیم‌مان ۴۵ دقیقه حمایت هواداران را نداشت و دلیلش را می‌دانیم. با این هواداران می‌توانیم استادیوم وطنی را تبدیل به ورزشگاهی کنیم که تمام تیم‌ها از بازی در آن ترس داشته باشند.

رحمتی راجع به تغییرات تیم نساجی بیان کرد: ما از نفرات پارسالمان در بازی گذشته دو یا سه نفر بودند و نفرات کاملا عوض شده است. تیم جوان‌تر شده و ما از بازیکنان بومی هم استفاده می‌کنیم. باید از این تیم حمایت بشود. ما هدفمان داشتن یک تیم آبرومند و باشخصیت برای اسم نساجی و مردم مازندران است.

سرمربی نساجی در پایان در خصوص حذف تراکتور گفت: من دیروز بابت حذف تراکتور خیلی ناراحت شدم. این یک زنگ خطر و هشدار به فوتبال ایران بود که ما داریم عقب می‌رویم. کشورمان را از فوتبال آسیا عقب می‌اندازیم و فردا هم انتظار داریم تیم‌مان در جام ملت‌ها قهرمان بشود. هیچ چیزی به فوتبالمان اضافه نشده و هنوز مشکلات داریم. این کم شدن سهمیه‌ها به ضرر ما شده است. ما از فوتبال آسیا در حال فاصله گرفتن هستیم.

۲ شهریور ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۰
کد خبر: 46307

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha