پخش زنده لیگ برتر فوتبال گل گهرسیرجان - پرسپولیس؛ امروز یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۹:۰۰ + لینک

دیدار تیم‌های گل گهرسیرجان و پرسپولیس در بیست و دومین هفته لیگ برتر فوتبال را بصورت زنده و مستقیم از لینک زیر ببینید.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های فوتبال گل گهرسیرجان و پرسپولیس امروز راس ساعت ۱۹:۰۰ دقیقه در هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال به مصاف یکدیگر می‌روند.

این مسابقه را از طریق شبکه های زیر می توانید بصورت زنده و مستقیم ببینید:



لینک پخش زنده بازی گل گهرسیرجان و پرسپولیس

هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتبال با برگزاری ۳ دیدار دیگر از ساعت ۱۹ امروز (یکشنبه ۱۹ فروردین‌ماه)، پیگیری خواهد شد و در مهمترین بازی، گل‌گهر در سیرجان از پرسپولیس پذیرایی می‌کند.

* گل‌گهر -پرسپولیس

پرسپولیس در شرایطی در سیرجان مقابل گل‌گهر بازی می‌کند که علیرضا بیرانوند سنگربان اصلی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد. گل‌گهر در چند فصلی که در لیگ برتر حضور دارد، هنوز موفق نشده پرسپولیس را شکست دهد و بهترین نتیجه این تیم برای شاگردان اوزونیدیس مقابل مدافع عنوان قهرمانی، تنها یک تساوی بوده است.

با توجه به توقف استقلال برابر مس رفسنجان، پرسپولیس این فرصت را دارد تا با برتری در این مسابقه به یک امتیازی استقلال برسد. گل‌گهر سال ۱۴۰۲ را با شکست مقابل سپاهان به پایان رساند و با ۳۳ امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد اما پرسپولیس در آخرین بازی‌اش در سال گذشته پیکان را شکست داد و با ۴۳ امتیاز در رتبه دوم و در تعقیب شاگردان جواد نکونام است.

مهمترین دغدغه اوسمار، بدون شک غیبت بیرانوند است و بسیار امیدوار است که تیمش در دومین تجربه لیگ برتری امیررضا رفیعی، روز سختی نداشته باشد و این سنگربان بتواند همانند بازی با ذوب‌آهن دروازه‌اش را بسته نگه دارد. بازی رفت دو تیم با یک گل به سود پرسپولیس پایان یافت.

۱۹ فروردین ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۷
کد خبر: 54130

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha