مس صفر - استقلال یک/ برد با گل ۳ امتیازی آبی‌پوش سابق! + فیلم خلاصه بازی

استقلال تهران در بازی خارج از خانه با نتیجه یک بر صفر مقابل مس رفسنجان برنده شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های مس رفسنجان و استقلال تهران در بازی هفته هفتم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷:۴۵ دقیقه دیروز (شنبه) در ورزشگاه شماره دو شهدای صنعت مس به مصاف هم رفتند. این دیدار با برتری یک صفر به سود استقلال به پایان رسید تا شاگردان جواد نکونام در بازی خارج از خانه به برد دست پیدا کنند.

فیلم خلاصه بازی استقلال و مس رفسنجان

میثم تیموری، مدافع سابق استقلال تهران، ارسال سعید مهری در دقیقه ۵۲ روی دروازه مس را به اشتباه وارد دروازه خودی کرد تا آبی‌ها با گل ۳ امتیازی او این بازی را پشت سر بگذارند.

یکی از نکات جالب این بازی این بود که محمد نژادمهدی در حالی که ابتدا با شماره ۵ در زمین حاضر بود، در اواسط بازی پیراهن خود را عوض کرد و شماره ۲ را به تن کرد!

مس صفر - استقلال یک

کارت زرد: مهرداد محمدی(۲۵) از استقلال - فرشید باقری(۲۶)، لوسیانو پریرا(۷۲) و محمد خدابنده‌لو(۸۵) از مس رفسنجان

ترکیب مس: داوود نوشی‌صوفیانی، محمد نژادمهدی(۸۲ - منتظر محمد)، علی عدنان، میثم تیموری، حسن جعفری، محمدمهدی محبی، فرشید باقری، جلال‌الدین علی‌محمدی، محسن آذرباد(۸۲ - مهدی ترکمان)، سجاد شهباززاده(۶۰ - محمد خدابنده‌لو)، لوسیانو پریرا.

ترکیب استقلال: حسین حسینی، ایمان سلیمی، محمدحسین مرادمند، کوین یامگا، جعفر سلمانی(۷۲ - ابوالفضل جلالی)، روزبه چشمی، محمدزبیر نیک‌نفس، سعید مهری (۷۲ - مهدی مهدی پور)، آرش رضاوند، مهرداد محمدی(۷۲ - پیمان بابایی)، آرمان رمضانی.


۱۶ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۵۲
کد خبر: 47775

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha