کری خوانی ام‌باپه برای انریکه در روزی که عکس هایش پاک شد! + عکس

ام‌باپه براین باور است که او به همراه دیگر بازیکنان طرد شده پاری سن ژرمن به راحتی برابر تیم نخست این باشگاه به پیروزی می‌رسند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از لوپاریزین، باشگاه پاری سن ژرمن اجازه تمرین ام‌باپه با تیم نخست را نداده است.

ام‌باپه در شرایط کنونی به همراه بازیکنانی مثل پارادس، واینالدوم، عبدو دیالو، جولیان دراکسلر، داگبا و چند بازیکن جوان دیگر که پاری سن ژرمن آن‌ها را در فهرست مازاد خود قرار داده است در حال تمرین کردن است.

طبق اعلام روزنامه لوپاریزین، ام‌باپه شور و حال خاصی را به تمرین تیم دوم پاری سن ژرمن انتقال داده است تا جایی که به شوخی به آن‌ها گفته است اگر قرار باشد که دیداری دوستانه را با تیم نخست با هدایت لوئیس انریکه انجام دهند به راحتی آن‌ها را شکست می‌دهند.

باشگاه پاری سن ژرمن به نظر می‌رسد که خود را آماده جدایی ام‌باپه می‌کند. این بازیکن کلیدی و تاثیرگذار هنوز حاضر به تمدید قراردادش با تیم پاریسی نشده است. باشگاه پاری سن ژرمن از ام‌باپه خواسته است که یا قراردادش را تمدید کند و یا این که در تابستان تیم را ترک کند که فعلا او هیچ کدام از این دو شرط را قبول نکرده است.

رئال مادرید مشتری جدی ام‌باپه است و این احتمال زیاد است که در روزهای باقیمانده از فصل نقل و انتقالات این انتقال نهایی شود.

نام و نشانت را پاک می‌کنیم!

تصاویری که نشان می‌دهد پاری سن ژرمن در حال پاک کردن عکس کیلیان امباپه از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس است خبرساز شده است.

جنگ تمام‌عیار بین باشگاه پاری سن ژرمن و کیلیان امباپه که روزهاست ادامه دارد ظاهرا به جاهای باریک کشیده شده است.

با توجه به روند اتفاقات، به نظر نمی‌رسد که دعوا بین باشگاه پاریسی و ستاره فرانسوی به زودی برنده مشخصی داشته باشد. در ادامه فعالیت‌های پاری سن ژرمن برای ضرب شست نشان دادن به کیلیان امباپه ساعتی پیش تصاویری منتشر شد که نشان می‌داد کارگران در حال پاک کردن عکس این ستاره فرانسوی از دیوارهای بیرونی ورزشگاه پارک دو پرنس هستند. به نظر می‌رسد پی‌اس‌جی تلاش می‌کند همه نشانه‌های امباپه را از این باشگاه حذف کند.

داستان از وقتی آغاز شد که امباپه در شروع تابستان نامه‌ای برای پی‌اس‌جی ارسال کرد و گفت تابستان آینده بند تمدید اتوماتیک قراردادش را فعال نخواهد کرد. ناصر الخلیفی با دریافت این نامه فهمید که سال آینده این ستاره باارزش را به رایگان از دست خواهد داد. او سپس در مقابل رسانه‌ها اولتیماتومی جدی به کیلیان داد و گفت باید هر چه سریع‌تر تصمیم بگیرد و یا همین امسال قراردادش را تمدید کرده و یا راهی باشگاهی دیگر شود.

1906854

امباپه اما اصرار دارد که به قراردادش وفادار خواهد بود و تا تابستان آینده در باشگاهش خواهد ماند. بعد از به نتیجه نرسیدن مذاکرات پشت پرده پی‌اس‌جی تصمیم گرفت جنگی علنی با ستاره‌اش آغاز کند.

پاریسی‌ها ابتدا نام کیلیان امباپه را برای تور تابستانی ژاپن خط زدند و بدون او راهی آسیا شدند. در بازگشت هم اعلام شد که امباپه به صورت انفرادی تمرین خواهد کرد و در کنار دیگر بازیکنان قرار نخواهد گرفت.

1906855

اقدام امروز پی‌اس‌جی برای برداشتن تصویر امباپه از دیوارهای پارک دو پرنس دعوا را به بالاترین حد تنش خواهد رساند. به نظر می‌رسد پی‌اس‌جی قصد عصبانی کردن کیلیان امباپه را دارد و می‌خواهد او را به این نتیجه برساند که اصرار بر موضعش برای او تبعاتی سخت خواهد داشت.

۱۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۰
کد خبر: 45792

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha