پاری سن ژرمن ۳ - استراسبورگ ۰ ؛ روز شنبه ۲۹ مهر ساعت ۱۸:۳۰ + فیلم خلاصه بازی

تیم‌های پاری سن ژرمن و استراسبورگ امشب از سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، تیم‌های پاری سن ژرمن و استراسبورگ امشب از ساعت ۱۸:۳۰ در سری مسابقات لیگ یک فوتبال فرانسه در هفته نهم به مصاف یکدیگر می‌روند.

فیلم خلاصه بازی پاری‌سن‌ژرمن ۳ - استراسبورگ ۰

شما می توانید از طریق لینک زیر به تماشای این بازی بپردازید:



لینک پخش زنده بازی پاری سن ژرمن و استراسبورگ امشب ساعت ۱۸:۳۰

در چارچوب هفته ششم رقابت‌های لیگ برتر امروز دو بازی برگزار خواهد شد که از ساعت ۱۸ ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه فولادشهر به مصاف تیم مس رفسنجان خواهد رفت و ۱۸:۱۵ نیز تیم تراکتور تبریز در ورزشگاه یادگار امام پذیرای تیم شمس آذرقزوین خواهد بود.

لیگ برتر انگلیس

هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس عصر امروز با ۸ دیدار آغاز خواهد شد که در نخستین بازی شاگردان یورگن کلوپ در لیورپول از ساعت ۱۵ در ورزشگاه آنفیلد در دربی مرسی ساید به مصاف اورتون خواهند رفت. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت ۱۷:۳۰ نیز بورنموث - وولورهمپتون،‌ برنتفورد - برنلی، منچسترسیتی - برایتون، نیوکاسل - کریستال پالاس و ناتینگهام فارست با لوتون به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

در یکی از حساس‌ترین بازی‌های این هفته از ساعت ۲۰ چلسی در دربی شمال لندن در ورزشگاه خانگی خود به مصاف آرسنال خواهد رفت. این بازی به صورت زنده از شبکه ورزش پخش خواهد شد. از ساعت ۲۲:۳۰ نیز تیم شفیلد یونایتد در ورزشگاه خانگی خود به مصاف تیم منچستریونایتد خواهد رفت.این بازی نیز از شبکه ورزش پخش خواهد شد.

لالیگا

هفته دهم مسابقات لالیگا اسپانیا نیز امشب با ۴ دیدار آغاز خواهد شد که از ساعت ۱۵:۳۰ رئال سوسیداد در خانه به مصاف مایورکا خواهد رفت و از ساعت ۱۷:۴۵ نیز ختافه مقابل رئال بتیس صف‌آرایی خواهد کرد. در حساس‌ترین بازی این هفته نیز از ساعت ۲۰ تیم سویا در خانه پذیرای شاگردان کارلو آنچلوتی در رئال مادرید خواهد بود. از ساعت ۲۲:۳۰ نیز دیگر تیم مادریدی یعنی اتلتیکو در ورزشگاه خانگی سلتاویگو به مصاف این تیم خواهد رفت.

بوندسلیگا

هفته ششم رقابت‌های بوندسلیگای آلمان نیز عصر امروز با ۶ دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت ۱۷ دارمشتات - لایپزیش، فرایبورگ - بوخوم، هوفنهایم - آینتراخت فرایبورگ، یونیون برلین - اشتوتگارت و ولفسبورگ با بایرلورکون به مصاف یکدیگر خواهند رفت. از ساعت ۲۰ نیز مانیتز در خانه باید برابر بایرن مونیخ به میدان برود.

سری‌آ ایتالیا

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های سری‌آ ایتالیا از ساعت ۱۶:۳۰ هلاس ورونا در خانه به مصاف مدافع عنوان قهرمانی ناپولی خواهد رفت و از ساعت ۱۶:۳۰ تورینو در خانه برابر اینترمیلان صف آرایی خواهد کرد. از ساعت ۲۲:۱۵ نیز تیم ساسولو در ورزشگاه خانگی خود به مصاف لاتزیو خواهد رفت.

لوشامپیونه

هفته نهم رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه نیز با ۲ دیدار پیگیری خواهد شد که از ساعت ۱۸:۳۰ تیم پاری‌سن ژرمن در ورزشگاه پارک دو پرنس به مصاف استراسبورگ خواهد رفت و از ساعت ۲۲:۳۰ نیز نیس در خانه باید برابر المپیک مارسی صف‌آرایی کند.

لژیونرها

در چارچوب هفته نهم رقابت‌های اردیویسه هلند تیم فاینورد روتردام که علیرضا جهانبخش را در اختیار دارد از ساعت ۲۲:۳۰ در ورزشگاه خانگی خود باید به مصاف ویتسه آرنهایم خواهد رفت. فاینورد هم‌اکنون با ۲۰ امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد.

برنامه پخش زنده مسابقات امروز :

لیورپول - اورتون ساعت ۱۵ از شبکه ورزش

نیوکاسل - کریستال پالاس ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه ورزش

منچسرسیتی - برایتون ساعت ۱۷:۳۰ از شبکه سه

چلسی - آرسنال ساعت ۲۰ از شبکه ورزش

شفیلد یونایتد - منچستر یونایتد ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه ورزش

۲۹ مهر ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۶
کد خبر: 48275

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha