پاری‌سن‌ژرمن با تحقیر موناکو جایگاهش را در صدر جدول لوشامپیونه تثبیت کرد + فیلم خلاصه بازی

شاگردان لوئیس انریکه با کسب یک پیروزی پرگل خانگی مقابل دیگر مدعی قهرمانی لوشامپیونه، بیش از پیش جایگاه خود را در صدر جدول رده‌بندی مستحکم کردند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در اولین بازی از هفته سیزدهم لوشامپیونه فرانسه، شب گذشته (جمعه) تیم فوتبال پاری‌سن‌ژرمن مدافع عنوان قهرمانی رقابت‌ها در ورزشگاه پارک دو پرنس میهمان خود موناکو را با نتیجه ۵ بر ۲ در هم کوبید.

فیلم خلاصه بازی را ببینید

گونسالو راموس در دقیقه ۱۸، گل نخست را برای پاریسی‌ها به ثمر رساند و تاکومی مینامینو در دقیقه ۲۲ گل تساوی را وارد دروازه میزبان کرد. PSG‌ بار دیگر و این بار توسط کیلیان امباپه در دقیقه ۳۹ از روی نقطه پنالتی پیش افتاد. پس از این گل شاگردان لوئیس انریکه به حریف اجازه بازگشت ندادند و عثمان دمبله در دقیقه ۷۰ اختلاف میان میزبان و میهمان را به دو گل افزایش داد. تنها دو دقیقه بعد ویتینیا گل چهارم پاریسی‌ها را زد و با این گل سرنوشت بازی تا حدود زیادی مشخص شد.

اگرچه فلورین بالوگان در دقیقه ۷۵ دومین گل موناکو را زد، اما این گل در نهایت فایده‌ای به سود تیم میهمان نداشت، به خصوص بعد از تیر خلاص رندال کولو موانی در دقیقه ۶+۹۰ که پنجمین گل پاریسی‌ها را رقم زد.

با این نتیجه پاری‌سن‌ژرمن نهمین پیروزی فصلش را کسب کرد و با ۳۰ امتیاز جایگاه خود را در صدر جدول تثبیت کرد. این در حالی است که نیس رده دومی با یک بازی کمتر، ۲۶ امتیاز دارد. موناکو هم با ۲۴ امتیازی که پیش از این داشت، همچنان در رده سوم جدول باقی ماند.

۴ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۲
کد خبر: 49426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha