پخش زنده بازی دوستانه منچستریونایتد - اتلتیک بیلبائو امروز یکشنبه ۱۵ مرداد؛ ساعت ۱۸:۳۰ + لینک

تیم های منچستریونایتد و اتلتیک بیلبائو امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز یک شنبه از ساعت ۱۸:۳۰ تیم های منچستر یونایتد و اتلتیک بیلبائو در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

نتیجه نهایی : منچستر یونایتد یک - اتلتیک بیلبائو یک

فیلم خلاصه بازی را ببینید

لینک پخش زنده بازی تیم های منچستریونایتد و اتلتیکو بیلبائو امروز

منچستریونایتد برای مدت زیادی است که می خواهد لئون گورتزکا را به خدمت بگیرد و اریک تن هاگ بازی این هافبک ۲۸ ساله را تحسین می کند. البته گورتزکا با گورتزکا چند فصل قبل تفاوت زیادی دارد و فعلاً از روزهای اوجش فاصله گرفته، اما این موضوع باعث نشده تا تن هاگ از خرید این بازیکن منصرف شود. اسکای اسپورتس مدعی است که منچستریونایتد می خواهد به زودی یک پیشنهاد رسمی به قهرمان بوندس لیگا ارسال کند.

به نقل از سایت گل، چند روز قبل گورتزکا در مصاحبه ای با SPORT۱ ادعا کرد که به هیچ وجه، قصد خروج از آلیانتس آرنا را ندارد و برای فصل آینده، نقشه های بسیاری دارد.

البته گورتزکا خیلی مورد علاقه توماس توخل قرار نگرفته و این سرمربی آلمانی در تور پیش فصل بایرن مونیخ پیش ترجیح داد از کنارد لایمر در ترکیب تیمش استفاده کند. به جز منچستریونایتد، یوونتوس نیز دوست دارد تا گورتزکا را در ترکیب تیمش داشته باشد. اتلتیکو مادرید، ناپولی و لیورپول دیگر مشتریان گورتزکا هستند و باید دید که در هفته آینده چه بر سر آینده گورتزکا خواهد آمد.

۱۵ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۰۵
کد خبر: 45699

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha