پخش زنده بازی دوستانه کاوازاکی - بایرن مونیخ امروز شنبه ۸ مرداد؛ ساعت ۱۳:۳۰ + نتیجه نهایی و فیلم خلاصه بازی

تیم های کاوازاکی و بایرن مونیخ امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم رفتند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز شنبه از ساعت ۱۳:۳۰ تیم های کاوازاکی و بایرن مونیخ در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

نتیجه نهایی : بایرن مونیخ یک - کاوازاکی صفر

فیلم خلاصه بازی را ببینید.

لینک پخش زنده بازی تیم های کاوازاکی و بایرن مونیخ امروز

پس از اینکه دو روز پیش رئیس باشگاه بایرن مونیخ مذاکره با النصر برای انتقال مانه را تایید کرد، امروز منابع آلمانی از توافق دو باشگاه خبر دادند.

مانه قرار است فردا در دبی تست‌های پزشکی النصر را پشت سر بگذارد و به این ترتیب تنها پس از یک سال از انتقال پر سر و صدایش به مونیخ، قهرمان آلمان را ترک خواهد کرد تا هم‌تیمی رونالدو شود.

1900112

این مهاجم سنگالی در طول یک فصل حضورش در بایرن مونیخ، در ۳۸ بازی برای این تیم به میدان رفت و ۱۲ گل را برای باواریایی‌ها به ثمر رساند. اما فقط یکی از آن ۱۲ گل پس از مصدومیت او در ماه نوامبر به ثمر رسیده است. مصدومیتی که باعث شد او جام جهانی ۲۰۲۲ را از دست بدهد.
مانه همچینین به دلیل رفتار غیر ورزشی‌اش در ماه آپریل توسط باشگاه محروم شد. این محرومیت به دلیل ضربه مشتی بود که او زیر چشم هم تیمی‌اش لروی سانه نواخته بود.

۷ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۵:۵۳
کد خبر: 45419

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha