بازی دوستانه هیجان‌انگیز لیورپول - بایرن مونیخ + نتیجه و فیلم خلاصه بازی

تیم‌های لیورپول و بایرن مونیخ امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می‌روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۵ تیم های لیورپول و بایرن مونیخ در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

فیلم خلاصه بازی لیورپول ۳ - بایرمونیخ ۴

لینک پخش زنده بازی تیم های لیورپول - بایرن مونیخ امروز

خاکپو در پنجره نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته و پس از درخشش در ترکیب تیم ملی هلند در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر از پی اس وی آیندهوون جدا شد و به لیورپول پیوست.

او نمایش قابل قبولی را در آنفیلد ارائه کرد و توانست فصل را با هفت گل زده برای لیورپول به پایان ببرد که با توجه به پیوستنش به این تیم در ماه ژانویه بسیار خوب بود.

این ستاره هلندی در طول این مدت در پست‌های متفاوتی به میدان رفته و همین باعث شده که تردیدهایی درباره پست مناسب او برای بسیاری از هواداران و کارشناسان و حتی خود این بازیکن به وجود بیاید.

خاکپو در گفتگو با دیلی میل در این باره اظهار داشت: «فقط دوست دارم بازی کنم. تفاوت‌هایی وجود دارد و باید بعضی موارد را تغییر داد. در بعضی پست‌ها باید عقب‌تر رفت و بیشتر دفاع کرد. باید توپ را در میانه زمین از مدافعان گرفت اما وقتی مهاجم هستید برای چنین کاری عقب نمی‌کشید.

انتخاب بهترین پست ممکن برای خودم دشوار است. این کار بستگی به روند بازی و حریف دارد. من فقط دوست دارم در پستی باشم که توپ را زیاد در اختیار داشته باشم. دوست دارم توپ را از خط میانی به خط حمله ببرم، گل بزنم و پاس گل بدهم.»

۱۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۱۰
کد خبر: 45565

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha