بایرن مونیخ در یک بازی ۲۷ گل زد + فیلم

بایرن مونیخ در دیداری دوستانه در پیش‌فصل ۲۷-۰ حریفش را از پیش رو برداشت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بایرن مونیخ دیشب در یک بازی تدارکاتی تیم روتاچ-اگرن آلمان را با نتیجه ۲۷-۰ شکست داد.

آخرین باری که قهرمان بوندسلیگا با روتاچ-اگرن بازی کرد در سال ۲۰۱۹ بود که آن‌ها بیش از بیست گل به ثمر رساندند و در آن بازی هم ۲۳-۰ پیروز شدند. همچنین در سال ۲۰۱۸ هم این تیم با بایرن روبه‌رو شد که با نتیجه ۲۰-۲ شکست خورده بود.

دیشب جمال موسیالا تیم آلمانی را تنها پس از ۳ دقیقه پیش انداخت و سادیو مانه آخرین گل را در دقیقه ۸۹ به ثمر رساند. موسیالا و مارسل سابیتزر در این پیروزی پرگل هر کدام ۵ بار گلزنی کردند تا چنین نتیجه عجیبی را رقم بزنند.

1899465

گل‌های بایرن در این دیدار در این دقایق به ثمر رسید: جمال موسیالا ۳، ۱۳، ۳۶، ۴۲، ۴۴، سرژ گنابری ۴، ۱۲، ۴۳، آلفونسو دیویس ۸، کنراد لایمر ۲۰، الکس تل ۲۲، ۲۵، ۲۸، ۳۴، ۴۱، نصیر مزراوی ۲۷، دیو اوپامکانو ۳۰، لروی سانه ۳۵، مارسل سابیتزر ۴۹، ۶۴، ۶۶، ۷۰، ۷۲، رافائل گوئریرو ۷۴، رایان گراونبرخ ۸۵، کینگزلی کومان ۸۶، سادیو مانه ۸۹.

دیدار بعدی بایرن مونیخ در تاریخ ۲۶ جولای مقابل منچسترسیتی برگزار می‌شود. شاگردان توماس توخل سپس در تاریخ ۲۹ جولای مقابل کاوازاکی ژاپن به میدان می‌روند و در ۲ آگوست هم با لیورپول بازی می‌کنند.

۲۸ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 45032

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha