ببینید: مسی گل زد، زبان بکام بند آمد

لیونل مسی، ستاره جدید اینترمیامی، در اولین دیدارش موفق به گلزنی شد تا نوید روزهای درخشانی را در لیگ آمریکا بدهد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد و به نقل از "ورزش سه"، مسی شب گذشته برای اولین بار با پیراهن اینترمیامی در زمین حضور پیدا کرد و توانست در همان بازی ابتدایی گل اولش را برای این تیم به ثمر برساند.


فیلم گل مسی و خلاصه بازی را ببینید



مسی پس از پایان مهلت قراردادش با پاری سن ژرمن تصمیم مهم و پر چالشی را برای زندگی حرفه‌ای و خانوادگی‌اش گرفت.

بسیاری انتظار داشتند که این بازیکن بار دیگر به بارسلونا برگردد تا خاطرات تلخ روزهای جدایی را جبران کند و به دست فراموشی بسپارد و حتی شاید با پیراهن همین تیم از دنیای فوتبال خداحافظی کند.

با این حال، شرایط مالی بارسا و تجربه بدی که او از اتفاقات دو سال قبل داشت باعث شد که قید این وداع رویایی و جذاب با تیمی که عاشقش بوده و هست را بزند و هواداران این تیم را ناامید کند.

عده دیگری هم معتقد بودند که مسی قرار است از فصل آینده در لیگ عربستان و در ترکیب الهلال توپ بزند تا بار دیگر شاهد حضور او و کریستیانو رونالدو در یک لیگ و یک رقابت باشیم.

1900536

پیشنهاد هنگفت و باورنکردنی این باشگاه عربستانی حتی تا ۱.۵ میلیارد یورو هم رسید اما مسی تصمیم متفاوتی در سر داشت. او به دنبال رفاه و ایجاد شرایطی آرام و خوب برای خودش و خانواده‌اش بود و به همین دلیل تصمیم گرفت راهی لیگ فوتبال آمریکا شود.

دیوید بکام از مدت‌ها قبل تلاش برای به خدمت گرفتن او را آغاز و بارها اعلام کرده بود که مایل است پس از پایان دوران فوتبال این بازیکن در اروپا از او در اینترمیامی استفاده کند و همین اتفاق هم رخ داد.

او قراردادی جذاب با همکاری دو شرکت سرشناس اپل و آدیداس با اینترمیامی امضا کرد تا تاریخ ام ال اس به دو بازه زمانی قبل از مسی و پس از مسی تقسیم شود.

این بازیکن در معارفه‌ای باشکوه که بیشتر از ۳.۵ میلیارد نفر بازدیدکننده از سراسر جهان داشت به هواداران تیم جدیدش معرفی شد و همه بی‌صبرانه منتظر تماشای جادوی فوتبال او با پیراهن این تیم بودند.

1899761

این اتفاق در ساعات ابتدایی امروز رخ داد و او در دقیقه ۵۴ به عنوان بازیکن تعویضی وارد زمین شد تا تماشاگران مشتاقی که منتظر دیدن او بودند را از استعداد بی‌نظیرش سیراب کند.

چهره‌های سرشناس زیادی از کیم کارداشیان تا سرنا ویلیامز و لبران جیمز و سرخیو آگوئرو برای تماشای این نزدیک به ورزشگاه رفته بودند تا از همین ابتدا مشخص شود که حضور مسی در لیگ آمریکا نه فقط در زمین بازی، بلکه از تمامی جهات به سود این رقابت خواهد بود.

با وجود این که بسیاری مدعی شده بودند که مردم آمریکا به خاطر علاقه نداشتن به فوتبال، شناختی هم از مسی ندارند و شاید این موضوع روی جوانب تبلیغاتی و تجاری جذب او تاثیر بگذارد اما حضور چنین چهره‌های سرشناسی مطمئنا توجه تمامی اقشار جامعه آمریکا را به دیدارهای این تیم جلب خواهد کرد.

مدیران لیگ آمریکا و همچنین اینترمیامی به خوبی از سرمایه‌گذاری مطمئنی که روی این بازیکن انجام داده‌اند مطلع هستند و می‌دانند که حضور مسی می‌تواند تمامی معادلات را به سود آنها پیش ببرد.

این ستاره آرژانتینی شاید نتواند به تنهایی نتایج اینترمیامی را تغییر دهد اما این توانایی را دارد که با تکیه بر محبوبیت و جایگاهی که در بین طرفدارانش دارد، یک تنه روی آینده این باشگاه و آینده ورزش فوتبال در کشور آمریکا تاثیرگذار باشد.

1900558

تا پیش از مطرح شدن خبر پیوستن مسی به این باشگاه، اینستاگرام اینترمیامی نزدیک به ۶۰۰ هزار دنبال کننده داشت اما خبر جذب این بازیکن باعث شد که دنبال کنندگان آن رشدی فضایی و باورنکردنی داشته باشد.

حالا صفحه رسمی این باشگاه در این شبکه اجتماعی بیشتر از ۱۱ میلیون نفر دنبال کننده و این یعنی دنبال کنندگان این صفحه بیشتر از ۱۸ برابر شدند که رقم قابل توجهی در عرصه فضای مجازی به حساب می‌آید.

جذب مسی همچنین تاثیر شگرفی روی قیمت و فروش بلیت دیدارهای اینترمیامی داشت. گفته می‌شود که تقریبا بلیت تمامی دیدارهای این تیم از پیش به فروش رفته و همه مشتاقانه منتظر تماشای مسی در زمین بازی هستنند.

این آماری است که به صورت عمومی و علنی در دسترس رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان قرار می‌گیرد اما سود حاصل از جذب این بازیکن از نظر اقتصادی، تبلیغاتی و تجاری و تاثیری که روی علاقه کودکان و جوانان آمریکایی به ورزش فوتبال در آستانه برگزاری جام جهانی ۲۰۲۶ به میزبانی این کشور خواهد داشت مطمئنا بسیار بیشتر از این موارد است.

بکام محو جادوی مسی: زبانم بند آمد!

دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از درخشش لیونل مسی در اولین دیدارش برای این تیم بسیار خوشحال است.

بکام محو جادوی مسی: زبانم بند آمد!

مسی شب گذشته برای اولین بار با پیراهن اینترمیامی در زمین حضور پیدا کرد و توانست در همان بازی ابتدایی گل اولش را برای این تیم به ثمر برساند.

این ستاره آرژانتینی در دقیقه ۵۴ به عنوان بازیکن تعویضی راهی زمین شد و در دقیقه ۹۴ از روی یک ضربه آزاد توانست با شوتی تماشایی توپ را به گوشه دروازه حریف بفرستد.

بکام که از این اتفاق بسیار خوشحال به نظر می‌رسید پس از گلزنی او شروع به گریه کرد و حالا می‌گوید این اتفاق رویایی بوده که به واقعیت تبدیل شده است.

1900531

او پس از پایان این بازی در گفتگو با دیلی میل اظهار داشت: «صادقانه به محض این که ضربه آزاد به سود ما اعلام شد، با خودم فکر می‎‌کردم قرار بود این بازی به این شکل تمام شود. خصوصا وقتی بازیکنانی مانند لئو و سرخیو بوسکتس در زمین دارید، در این زمینه مطمئن هستید.

امشب برای هواداران ما بسیار هیجان‌انگیز بود. همه این افراد که تا اینجا آمدند که فقط قدم گذاشتن مسی در زمین را ببینند، چه برسد به کاری که او انجام داد. عملکرد بوسکتس هم باورنکردنی بود. اما می‌دانید که رویای تمامی افراد حاضر در این ورزشگاه و همه مردم این کشور برای دیدن مسی در ام ال اس و درخشش او در این لیگ به حقیقت تبدیل شد. زبان من بند آمده است!»

۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
کد خبر: 45160

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha