افشاگری رئیس باند سرقت: نگذاشتم خانه مسی را خالی کنند!

رئیس باند سرقت از خانه فوتبالیست‌ها فاش کرده که چگونه مانع سرقت از خانه لیونل مسی و نیز والدین او شده بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، به نظر می‌رسد حمله و سرقت به خانه افراد مشهور در حال تبدیل شدن به یک عادت بسیار خطرناک است. سرخیو راموس و خانواده‌اش آخرین کسانی بودند که این اتفاق غم انگیز را تجربه کردند، اما آنها تنها نیستند. علاوه بر این، اکنون می‌توانیم حتی روی شهادت یکی از سارقان حساب کنیم که می‌گوید چگونه مانع سرقت از خانه لیونل مسی شد.

آلبرتو، رئیس باند سارقان خانه فوتبالیست‌ها، به پادکست "El Español'، 'Open Summary" این را توضیح داده که دوست نداشت هرگز از لیونل مسی سرقت کند.

1948320

او ابتدا در مورد کریم بنزما، کریستیانو رونالدو و یوهان کرویف صحبت کرد: «ما از بنزما سرقت کردیم و همچنین پشت سرقت از کریستیانو در مادیرا بودیم، اما غارت جالبی نبود. در سال 2012 بود که خانه کرویف مورد حمله قرار گرفت، اگرچه ابتدا بدون اینکه بدانیم خانه اوست، وارد خانه شدیم. در داخل خانه متوجه عکس هایی شدیم که در آن ها با دنیس برگکمپ بود. حدود 20000 یورو از خانه دزدیدیم.»

رئیس آلبانیایی-کوزوویی سارقان اعتراف کرد که فرصت سرقت از خانه مسی را داشتند ولی مخالفت کرده بود: «من چند بار جلوی افرادی را که می‌خواستند به خانه مسی حمله کنند و از من کمک می‌خواستند را گرفتم اما نمی توانم جلوی همه آنها را بگیرم. این بار توانستم این کار را انجام دهم و بسیار به آن افتخار می‌کنم. من مسی را دوست دارم و حتی شانس سرقت از خانه پدر و مادر او را نیز داشتیم که بازهم من مانع شدم.»

۱۵ آبان ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۲
کد خبر: 48814

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • IR ۰۷:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۱۶
      0 0
      آفرین به این دزد .... ببینید چقدر وجدان دارد آورین آورین خدا نکند مثل برخی باشد که حتی به ریالی هم رحم نمی کنند آورین