عکس‌ | کنایه خواهر رونالدو به توپ طلای لیونل مسی

ورزش سه نوشت: کاتیا آویرو، خواهر کریستیانو رونالدو، با لایک کردن پستی به این اشاره کرد که کریس، برخلاف مسی، خودش عناوین را بدون کمک هیچ سازمانی به دست می‌آورد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد دوشنبه شب لیونل مسی برای هدایت تیم ملی آرژانتین در مسیر قهرمانی در جام جهانی ۲۰۲۲ موفق شد هشتمین توپ طلای خودش را ببرد و با نزدیک‌ترین تعقیب کننده اش در این راه، یعنی رونالدو سه توپ طلا فاصله بیندازد. بسیاری از افراد این جایزه را حق ارلینگ هالند می‌دانستند که یک فصل درخشان را به بردن سه گانه در منچسترسیتی سپری کرد.

1948837

خواهر رونالدو، کاتیا آویرو، به نظر می‌رسد که با این نظر موافق است، زیرا او در یک پست در شبکه‌های اجتماع عکسی از برادر ۳۸ ساله‌اش در میان برخی از افتخارات شخصی خود از جمله سه جایزه بهترین بازیکن سال یوفا، چهار کفش طلای اروپا و پنج توپ طلا پسندید که با شرح زیر همراه بود: "کسب شده، نه داده شده". آویرو با پنج ایموجی دست زدن کامنت هم گذاشت، احتمالاً برای اشاره به آمار خود برادرش یا فقط برای تأکید بر میزان حمایت او از پیام.

این اولین بار نیست که این خواننده پاپ پرتغالی وارد بحث‌های فوتبال مدرن می‌شود. سال گذشته، او در یک پست نمایشی در شبکه‌های اجتماعی جام جهانی را "بدترین جام جهانی" نامید. آویرو پیشتر از رونالدو خواسته بود که جام جهانی را ترک کند و به خانه برگردد جایی که "به جای ناسپاسی قدرش را می‌دانند"، چرا که رونالدو در جام جهانی نیمکت نشین شده بود.

۱۲ آبان ۱۴۰۲ - ۰۷:۲۶
کد خبر: 48692

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha