درگیری شدید قلعه‌نویی با بزرگان استقلال؛ هیچ‌کدام غیرت ندارید + عکس

استقلال در اسفند ماه سال ۱۳۹۲ روزهای بسیار پرحاشیه‌ای را سپری کرد و از همان زمان مشخص بود که تعدادی از بازیکنان بزرگ این تیم دیگر تمایلی به همکاری با امیر قلعه‌نویی سرمربی وقت آبی‌پوشان ندارند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبر ورزشی استقلالی‌ها در آخرین روز بهمن ۹۲ شکست سنگینی با نتیجه ۴ بر ۲ مقابل ملوان متحمل شدند و خبرورزشی در اول اسفند ۹۲ گزارشی از جنجال ایجادشده داخل رختکن استقلال منتشر کرد. پس از پایان مسابقه، امیر قلعه‌نویی که به‌شدت ناراحت بود و قهرمانی در لیگ سیزدهم را تا حد زیادی از دست رفته می‌دید با صدای بلند در داخل رختکن از شاگردانش انتقاد کرد و گفت «هیچ‌کدام شما غیرت ندارید»! این حرف فوق‌العاده باعث ناراحتی بازیکنان استقلال شد و حنیف عمران‌زاده بلافاصله در پاسخ گفت: اگر ما غیرت داشتیم که تو این‌طوری داخل رختکن حرف نمی‌زدی! امیرحسین صادقی هم گفت آقا این چه وضعشه؟ در تیم استقلال بازیکن متاهل داریم این حرف‌ها چیست که شما می‌زنی؟ مهدی رحمتی کار را از این فراتر گذاشت و گفت: آقای قلعه‌نویی! احترام خودت را نگه دار باید به همه ما احترام بگذاری. قلعه‌نویی که از این رفتار جا خورده بود به رحمتی گفت: اگر نگذارم چه می‌شود؟ کاپیتان اسبق آبی‌پوشان دوباره ادامه داد: باید احترام بگذاری. اگر نمی‌خواهی با ما کار بکنی به صورت کتبی به باشگاه اعلام کن تا طور دیگری تصمیم‌گیری شود. ما با انتقادات فنی مشکلی نداریم اما این طرز ادبیات درست نیست. در ادامه سیاوش اکبرپور و آرش برهانی هم اعتراض کردند تا کار حسابی بالا بگیرد و همان زمان صحبت بر سر این بود که این پنج بازیکن معترض کنار گذاشته می‌شوند.

البته چنین اتفاقی رخ نداد ولی قبل از پایان سال دوباره در یک بازی دیگر فضای رختکن متشنج شد و بلافاصله پس از پایان فصل مهدی رحمتی از استقلال رفت. امیرحسین صادقی ماند ولی در لیگ چهاردهم با قلعه‌نویی به مشکل خورد و البته امیر در استقلال نه در لیگ سیزدهم و نه در لیگ چهاردهم هیچ موفقیتی کسب نکرد.

خبرورزشی‌گردی| درگیری شدید قلعه‌نویی با بزرگان استقلال؛ هیچ‌کدام غیرت ندارید/ رحمتی: احترام خودت را نگه دار/ حنیف: غیرت نداریم که این‌طوری حرف می‌زنی!

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۵:۳۵
کد خبر: 52600

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • علیرضا IR ۱۰:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
      2 0
      داری نبش قبر میکنی میشه لطفی کنی از ادبیات علی پروین در تمرین و رختکن هم یه گزارش تهیه کنی