حمله شدید باشگاه استقلال به قلعه‌نویی و لیست بازیکنان دعوت شده به تیم ملی

باشگاه استقلال در کانال رسمی خود موضع‌گیری عجیبی درباره تیم ملی داشته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد باشگاه استقلال با انتشار متنی در کانال رسمی خود با اشاره به انتخاب نفرات برتر آرای مردمی تلویزیون از این تیم، موضع عجیبی علیه امیر قلعه‌نویی و تیم ملی گرفت.

از جمله غایبان مطرح در لیست تیم ملی برای فیفا دی اخیر می‌توان به نام‌هایی چون روزبه چشمی و آرمین سهرابیان اشاره کرد. ۲ بازیکن استقلال که در این فصل عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده بودند، ولی کادر فنی صلاح دانست که در این مرحله از آنها دعوت به عمل نیاورد.

حالا رسانه رسمی باشگاه استقلال با انتشار پستی به نوعی از سرمربی تیم ملی انتقاد کرده است، چرا که در نظرسنجی‌های اخیر یک برنامه تلویزیونی، کارشناسان و مردم با آراء خود، آرمین سهرابیان را به عنوان یکی از بهترین مدافعان سال انتخاب کردند و حالا آبی‌ها اعتقاد دارند که جای او در ترکیب تیم ملی خالی است.

در بیانیه باشگاه استقلال آمده است:

تا به امروز تکلیف ۵ پست از ۱۱ پست تیم منتخب سال فوتبال ایران در برنامه شب های فوتبالی شبکه ورزش مشخص شده و استقلال در تیم منتخب مردمی سه نماینده و در تیم منتخب کارشناسان دو نماینده دارد. آرمین سهرابیان و ابوالفضل جلالی دو ستاره استقلال تنها بازیکنانی هستند که تا به حال هم از نگاه کارشناسان و هم از نظر مردم، در پست خود بهترین شده اند.

در تیم منتخب سال ۱۴۰۲ فوتبال ایران از نگاه مردم، کاپیتان سیدحسین حسینی درون دروازه است و ابوالفضل جلالی و آرمین سهرابیان مدافعان برگزیده چپ و میانی هستند و هر ۳ بالاترین رای مردمی را در پست های خود گرفته اند.

در تیم منتخب کارشناسان نیز ابوالفضل جلالی بهترین مدافع سمت چپ زمین است و آرمین سهرابیان بهترین مدافع میانی... جالب اینجاست که بهترین مدافع میانی از نگاه مردم و کارشناسان حتی به تیم ملی هم دعوت نشده و ابوالفضل جلالی نیز با وجود دعوت به اردوی تیم ملی، در بازی رفت مقابل ترکمنستان بازی نکرده و به نظر می رسد بهتر باشد امیر قلعه نویی در بازی برگشت از او استفاده کند. همانطور که انتظار می رود از سید حسین حسینی در این بازی استفاده شود.

۶ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۲۷
کد خبر: 53693

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • رضا IR ۱۰:۵۱ - ۱۴۰۳/۰۱/۰۶
      0 0
      كدوم ارا مردمي اخه بازيكني كه جام هيچ دستش به هويج هم نرسيده در هيچ بازي بزرگي پيروز نشده واسه چه بهترينه