عادل فردوسی‌پور کجایی که میثاقی کم آورد/ تو گوش میثاقی میگفتن کمتر سوال کن!

نادر فریادشیران به صبحت‌های قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر درخصوص ناکامی تیم ملی واکنش نشان داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد نادر فریادشیران مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در واکنش به صحبت‌های دوشنبه شب گذشته امیر قلعه‌نویی در برنامه فوتبال برتر اظهار کرد: در این برنامه آقای میثاقی سوال‌هایی از سرمربی تیم ملی کرد که واقعا از رسانه ملی بعید بود و این‌جا من باید بگویم عادل‌جان کجایی بیا که آقای میثاقی خیلی کم آورد.

چهره مطرح فوتبال ایران افزود: من فکر کنم مجری برنامه، تهیه‌کننده و در واقع مربی تیم ملی یک نفر بود و آن هم سرمربی تیم ملی و قلعه‌نویی هر آن‌چه دلش خواست گفت.

فریادشیران درمورد سخنان آماری قلعه‌نویی تصریح کرد: مکرر از آمار می‌گفت! دیگر آمار و اطلاعات را که همگی می‌دانیم چیست؛ از ۶ بازی ۷ گل خوردیم و یک پنالتی هم که آقای بیرانوند گرفت.

پیشکسوت فوتبال ایران درخصوص ادعای سرمربی تیم ملی درباره ساختار دفاعی توضیح داد: ساختار شما اگر خوب بوده و جزو ۲ تا تیم بهترین تیم فاز دفاعی بودی چرا ۷ گل خوردی؟ درست می‌گوید که موقعیت کم به حریف دادیم که شده ۷ گل خورده چرا که اگر بیشتر موقعیت می‌دادیم که می‌شد ۷۰ گل خورده!

فریادشیران گفت: از رسانه ملی تعجب می‌کنم؛ فکر می‌کنم در گوش آقای میثاقی هم می‌گفتند که کمتر سوال کن و ما همچنان یار دوازدهم تیم ملی هستیم. دیگر اوت شدن یار دوازدهم می‌خواهد؟

پیشکسوت فوتبال بیان کرد: تا جام جهانی یکی دو سال دیگر مانده یک مقدار از شبکه‌های دیگر یاد بگیرید و اجازه بدهید مردم و کارشناس‌ها حرف بزنند. هر کسی خواست حرفی بزند یک انگی زدند و مانند آقای مایلی‌کهن از او شکایت شد.

فریادشیران درمورد ادعای قلعه‌نویی مبنی بر این‌که تیم ملی مقابل قطر بازی مستقیم نداشته تصریح کرد: از آقای میثاقی تعجب می‌کنم ۵ تا اس‌ام‌اس به او دادم در این مورد که گفتند بازی مستقیم نداشتیم اما ویدیوی این بازی را دارم فقط ۱۰ تا شروع مجدد و شروع از وسط زمین داشتیم.

۲ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۶:۱۵
کد خبر: 52602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha