یک اتفاق عجیب؛ وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و حتی راهور ناجا هم آدرسی از مایلی کهن ندارند

وکیل امیر قلعه‌نویی درباره پرونده شکایت این مربی از محمد مایلی‌کهن توضیحاتی را ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد؛ در حالیکه چندی قبل محمد مایلی‌کهن سرمربی اسبق تیم ملی مدعی شد که پرونده شکایت امیر قلعه‌نویی از وی بسته و تبرئه شده است، اما این موضوع صحت ندارد و پرونده همچنان باز و در دست بررسی است.
در گزارش اطلاعات آنلاین آمده است: ناصر ارضی، وکیل امیر قلعه‌نویی که پیگیر این پرونده است ضمن تکذیب تبرئه شدن محمد مایلی کهن، از عدم حضور این مربی در جلسه اخیر رسیدگی به این پرونده خبر داد و به خبرنگار ورزشی «اطلاعات آنلاین» گفت: ایشان (محمد مایلی کهن) اخیرا مدعی تبرئه شدن خود شده اند که چنین موضوعی صحت ندارد. آدرس جدیدی هم که از خود داده بودند شناسایی نشده است. از آنجایی که آقای مایلی کهن آدرس قابل اتکایی نداشتند، از وزارت ورزش، فدراسیون فوتبال و راهور ناجا استعلام شد و آدرسی به دست نیامد.

پرونده شکایت قلعه‌نویی از مایلی‌کهن خبرساز شد؛ دادگاه جدید در راه است +سند


وی افزود: حتی این موضوع به کانون مربیان ایران ابلاغ شد. ایشان با مراجعه به دادسرا اظهارات شان را ارائه کردند و وجه التزام گذاشتند. پرونده به دادگاه رفت و در تاریخ ۱۱/۲۸/ ۱۴۰۲ ساعت ۹ صبح بنده به دادسرای کارکان دولت مراجعه کردم که ایشان حاضر نشدند. از آنجایی که آدرس جدیدی که داده بودند شناسایی نشد قرار بر تجدید جلسه گذاشته شد به تاریخ ۱۴۰۳/۱/۲۸ با موضوع نشر اکاذیب.


وکیل قلعه‌نویی در ادامه گفت: شنیده ایم که ایشان اخیرا مدعی تبرئه شدن خود شده اند، اما، چون سواد حقوقی ندارند این ادعای نادرست را بیان کرده اند. ایشان تفاوت قرار جلب به دادرسی و منع تعقیب یا برائت را نمی‌دانند. پرونده از دادسرا به دادگاه رفته است. در شرایطی که ایشان آدرش مشخص ندارند درخواست مجهول المکان بودن داده می‌شود. در ادامه طبق قانون، نشر آگهی اتفاق می‌افتد و ... بنده این درخواست را مطرح کردم که باید یک ماه زمان بگذرد که قاضی محترم این درخواست را نپذیرفتند و اعلام کردند که به ایشان ابلاغ خواهد شد.

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۰:۳۵
کد خبر: 52831

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha