ملی‌پوشان به آناهایم رسیدند / عطایی در انتظار ویزای آمریکا در فرانکفورت

کاروان والیبال ایران در فرانکفورت بهم رسیدند و پس از پروازی ۱۱ ساعته به فرودگاه لس آنجلس و پس از یک ساعت به آناهایم رسیدند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌ها ۲۰۲۳ از ۱۳ تا ۱۹ تیرماه با ۳۲ مسابقه در دو شهر آناهایم آمریکا و پاسای فیلیپین پیگیری می‌شود تا هفت تیم صعود کننده به مرحله نهایی مشخص شوند. اعضای تیم ملی والیبال کشورمان پس از مشخص شدن وضعیت صدور ویزای آمریکا، در دو گروه عازم آناهایم محل برگزاری مسابقات شدند.

بر این اساس گروه اول شامل علی رمضانی، احسان دانش دوست، محمدرضا موذن، آرمین افشین‌فر و بردیا سعادت ساعت یک بامداد یکشنبه ۱۱ تیرماه تهران را به مقصد فرانکفورت ترک کردند و پس از پروازی ۵ ساعته وارد فرودگاه فرانکفورت شدند.

گروه دوم نیز که در اردوی تدارکاتی فرانکفورت حضور داشتند، متشکل از سید محمد موسوی، جواد کریمی، امیرحسین اسفندیار، محمدرضا حضرت پور، مهدی جلوه، مرتضی شریفی، علی حاجی پور و پوریا حسین خانزاده به عنوان بازیکن و اکبر محمدی (سرپرست)ِ، علیرضا طلوع کیان (مربی)، پاول و یاناس به ترتیب مربیان تمرین دهنده و بدنساز تیم ملی در فرودگاه فرانکفورت به گروه اول پیوستند.

ساعت ۱۰:۳۰ صبح به وقت محلی فرانکفورت را به مقصد لس آنجلس ترک کردند و با پروازی ۱۱ ساعته به فرودگاه لس آنجلس رسیدند. ملی‌پوشان پس از پیمودن مسافتی یک ساعته با اتوبوس در هتل وستین محل اقامت تیم‌ها در آناهایم مستقر شدند.

در این سفر وحید مرادی و سید میلاد تقوی نایب رئیس و دبیر کل فدراسیون ملی پوشان را همراهی می‌کنند.

لازم به ذکر است بهروز عطایی سرمربی تیم ملی والیبال کشورمان، مصطفی کارخانه مشاور فنی، محمود افشاردوست مربی، حسین خوریانی آنالیزور، شهروز همایونفرمنش و محمد ولی زاده دو بازیکن تیم ملی والیبال کشورمان هم اکنون در فرانکفورت حضور دارند و به محض صدور ویزای امریکا، راهی آناهایم خواهند شد.

بر این اساس تیم ملی والیبال کشورمان در حالی از پس فردا به مصاف حریفان خود می‌روند که ۴۸ ساعت پیش از آغاز مسابقات هنوز ۱۴ بازیکن این تیم به دلیل کارشکنی آمریکایی‌ها و عدم صدور ویزا مشخص نیست و حضور سرمربی، مشاور فنی، مربی و آنالیزور تیم ملی کشورمان هم قطعی نشده است.

این درحالیست که امین اسماعیل نژاد و آرمان صالحی به دلیل عدم صدور ویزای آمریکا تیم ملی والیبال کشورمان را در هفته سوم لیگ ملت‌ها همراهی نمی‌کنند.

۱۲ تیر ۱۴۰۲ - ۱۱:۰۹
کد خبر: 44420

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha