افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیط هواپیما/نرخ جدید پروازهای داخلی منتشر شد + لیست قیمت

نرخ جدید پروازهای داخلی در مسیرهای مختلف که طبق گفته رئیس سازمان هواپیمایی کشوری ۲۹ درصد نسبت به نرخنامه قبلی افزایش یافته است، منتشر شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد به نقل از خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس روز گذشته بود که محمد محمدی، رئیس سازان هواپیمایی کشوری، به خبرگزاری فارس: پس از برگزاری جلسات شورای عالی هواپیمایی و شنیدن پیشنهادات انجمن شرکت های هواپیمایی و نمایندگان شرکت‌های هواپیمایی، نرخی بابت افزایش قیمت بلیت پروازهای داخلی مشخص شد و برای تأیید و تصویب به ستاد تنظیم بازار رفت و ستاد تنظیم بازار با افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت پروازهای داخلی موافقت کرد.

به گفته محمدی بخش ایمنی پرواز اصلی ترین اولویت سازمان هواپیمایی کشوری است، همه تلاش ما این است که در این حوزه ایمنی پروازها به خطر نیفتد و در فضای تعاملی باید کار پیش برود.

معاون وزیر راه همچنین گفت که باید در موضوع سوخت ناوگان حمل و نقل هوایی نیز تصمیماتی در آینده نزدیک اتخاذ شود.

بنابراین گزارش امروز نرخنامه جدید پروازهای داخلی البته بدون عوارض متعلقه و مالیات منتشر شد.

در این نرخنامه به عنوان مثال قیمت مسیر تهران-شیراز، تهران-اهواز و تهران-مشهد یک میلیون و ۴۰۰ هزار تومان (بدون عوارض متعلقه و مالیات) و قیمت مسیر شیراز-مشهد یک میلیون و ۷۷۱ هزار تومان (بدون عوارض متعلقه و مالیات) اعلام شده است.

همچنین قیمت مسیر تهران - کیش ۱۷,۹۷۰,۹۹۰ ریال بدن عوارض و مالیات و قیمت مسیر کیش - مشهد هم ۲۰,۹۶۰,۰۰۰ ریال تعیین شده است.

جزئیات بیشتر قیمت مسیرها را می توانید در این فایل مشاهده کنید. افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیط هواپیما/نرخ جدید پروازهای داخلی منتشر شد + لیست قیمت .

مقصود اسعدی سامانی در گفت و گو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس در این باره گفت: به نرخ های فعلی، حدود ۱۰ درصد مالیات و ۱۰ هزار تومان عوارض اضافه می شود.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۲:۴۵
کد خبر: 42798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha