پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی - اتلتیکومادرید یکشنبه ۸ مرداد؛ ساعت ۱۴:۳۰ + لینک

تیم های منچسترسیتی و اتلتیکومادرید امروز در یک دیدار دوستانه به مصاف هم می روند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، در آخرین روزهای تعطیلات تابستانی و قبل از شروع فصل جدید لیگ های اروپایی، امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم های منچسترسیتی و اتلتیکومادرید در یک بازی دوستانه به مصاف هم می روند. شما علاقمندان می توانید از طریق لینک زیر بازی دو تیم را تماشا کنید.

لینک پخش زنده بازی تیم های منچسترسیتی و اتلتیکو مادرید امروز

پپ گواردیولا در واکنش به انتقال ریاض محرز از منچسترسیتی به باشگاه الاهلی عربستان در خصوص تاثیر سعودی‌ها در بازار نقل و انتقالات صحبت کرد.

سرمربی سیتیزن‌ها معتقد است که قدرت مالی کم‌نظیر عربستان سعودی پس از انتقال ۳۰ میلیون پوندی ریاض محرز به الاهلی، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا را تغییر داده است.

پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی - اتلتیکومادرید امروز یکشنبه ۸ مرداد؛ ساعت ۱۴:۳۰ + لینک

وینگر الجزایری که با سیتی به ۴ قهرمانی لیگ برتر و قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا رسید، پیشنهادی نجومی از سوی تیم عربستانی دریافت کرد و همین مسئله باعث شد تا لیگ برتر را ترک و فصل جدیدی در زندگی فوتبالی خود آغاز کند.

گواردیولا که اکنون به همراه سیتی در تور پیش فصل در کشور کره‌جنوبی به سر می‌برد، در خصوص انتقال محرز به لیگ عربستان گفت: ما به دنبال جایگزینی محرز نیستیم زیرا معتقدم که هر بازیکنی توانایی متفاوت دارد. عربستان سعودی بازار نقل و انتقالات را تغییر داده است. چند ماه پیش، کریستیانو رونالدو تنها بازیکن این لیگ بود و کسی فکر نمی‌کرد که چنین بازیکنان بزرگی به لیگ عربستان منتقل شوند.

سرمربی اسپانیایی اظهار داشت: در آینده تعداد بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا در کشور عربستان بیشتر خواهند شد و باشگاه‌ها باید حواسشان به چنین موضوعی جمع باشد. ریاض (محرز) یک پیشنهاد شگفت‌انگیز از سوی باشگاه الهلال دریافت کرد و به همین علت ما نتوانستیم اصلا کاری بکنیم.

پخش زنده بازی دوستانه منچسترسیتی - اتلتیکومادرید امروز یکشنبه ۸ مرداد؛ ساعت ۱۴:۳۰ + لینک

باشگاه الاهلی عربستان پس از انتقال فیرمینو و محرز اکنون با سن مکسیمن، بازیکن نیوکاسل نیز به توافق رسید تا مثلثی آتشین در خط حمله خود برای فصل آینده مهیا کند.

۸ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۷:۳۰
کد خبر: 42217

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha