ببینید: شاگردان ساپینتو از کورس قهرمانی جا ماندند؛ استقلال ۱ - صنعت نفت ۱

تیم استقلال با تساوی در ورزشگاه آزادی مقابل صنعت نفت آبادان، امیدش برای قهرمانی بسیار کمرنگ شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد در یکی از دیدارهای هفته بیست و هشتم لیگ برتر، استقلال در ورزشگاه آزادی به مصاف صنعت نفت آبادان رفت که با تساوی یک بر یک متوقف شد.

گروه داوری: کوپال ناظمی / کمک ها: علیرضا ایلدروم – مهدی عالیقدر؛ داور چهارم: سعید رحیمی مقدم / ناظر: محسن قهرمانی

ترکیب استقلال:
حسین حسینی، رافائل سیلوا، عارف غلامی، جعفر سلمانی، صالح حردانی، سعید مهری، آرش رضاوند، روزبه چشمی، محمد محبی، مهدی قایدی و پیمان بابایی
سرمربی: ریکاردو ساپینتو

ترکیب صنعت نفت:
فرزین گروسیان، محمد طیبی، میثم تهی‌دست، امید خالدی، حسین ساکی، رحیم آلبوغبیش، یوسف وکیا، فردین یوسفی، طالب ریکانی، مهدی ممی‌زاده و احمد شریعت زاده
سرمربی: عبدالله ویسی

گزارش مسابقه:

دقیقه ۱۰: استقلالی‌ها با یک حرکت خوب از سمت چپ وارد محوطه شدند، ولی تعلل بابایی باعث از دست رفتن این موقعیت شد و در ادامه نیز ضربه چشمی به بیرون رفت.

دقیقه ۱۵: مهدی ممی زاده از سمت چپ وارد محوطه جریمه شد و ضربه اش را روانه دروازه کرد که سیدحسین حسینی با واکنشی دیدنی توپ را راهی کرنر کرد و دروازه تیمش را نجات داد.

دقیقه ۱۸: پیمان بابایی و مهدی قایدی روی یک فرار تند و تیز صاحب موقعیت خوبی شدند که وینگر بوشهری آبی‌ها در محوطه جریمه سرنگون شد، ولی داور اعتقادی به خطای پنالتی نداشت.

استقلال یک – صنعت نفت صفر (دقیقه ۴۵: پیمان بابایی): روی حرکت خوب مهدی قایدی و پاس در عمق او، محمد محبی در محوطه جریمه صاحب توپ شد، ولی این بازیکن با خطای امید خالدی روی زمین افتاد و داور نیز یک خطای پنالتی به سود آبی‌ها اعلام کرد که پیمان بابایی آن را برخلاف جهت حرکت فرزین گروسیان وارد دروازه کرد.

دقیقه ۴۵+۱: صنعت نفت صاحب یک کاشته شد که ارسال حسین ساکی از سمت چپ به روی دروازه با اشتباه عجیبی حسینی، مستقیم و به شکلی خطرناک، از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۴۸: یک ارسال از بازیکنان صنعت نفت از سمت راست، حسینی را وارد به واکنش کرد و کاپیتان آبی‌ها توپ را دور کرد.

دقیقه ۵۲: ارسال محمد محبی از سمت راست با اشتباه گروسیان همراه شد و او در دو مرحله توپ را مهار کرد.

استقلال یک – صنعت نفت یک (دقیقه ۶۲: مهدی ممی زاده): روی یک پاس پشت مدافعان، ممی زاده در محوطه جریمه صاحب توپ شد و پس از چند بار عوض کردن پا، ضربه اش را روانه دروازه کرد که توپ او از زیر دستان حسینی وارد دروازه شد تا کار به تساوی کشیده شود.

دقیقه ۶۵: سعید مهری از راه دور اقدام به شوت زنی کرد که توپ او با اختلاف به بیرون رفت.
دقیقه ۶۷: حملات استقلال برای گلزنی افزایش یافت که در یکی از این موقعیت ها، شوت محبی را گروسیان راهی کرنر کرد.
دقیقه ۶۸: دروازه صنعت نفت به شکل معجزه واری بسته ماند. ابتدا ارسال قایدی در دهانه دروازه به بابایی رسید که ضربه او را گروسیان از کمترین فاصله ممکن برگشت داد که توپ پشت محوطه جریمه به سعید مهری رسید. شوت این بازیکن را واکنش دیدنی گروسیان به تیر دروازه برخورد کرد و توپ برگشتی را قبل از اینکه بابایی به گل تبدیل کند، مدافع صنعت نفت دور کرد.
دقیقه ۷۷: حرکت بسیار خوب میرزایی از سمت راست و پاس در عمق او به جعفر سلمانی رسید، ولی ضربه او به حدی کم جان بود که گروسیان آن را به راحتی مهار کرد.
دقیقه ۸۸: استقلال چسبیده به محوطه جریمه صاحب یک ضربه آزاد شد که شوت قایدی با برخورد به تیرک دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۹۰+۲: شاگردان ساپینتو چسبیده به محوطه جریمه صاحب موقعیت دیگری شدند که ضربه مهدی قایدی باز هم به تیرک دروازه برخورد کرد و به بیرون رفت.
دقیقه ۹۰+۷: ارسال سعید مهری با ضربه سر سیلوا همراه شد و توپ با اختلاف بسیار کمی به بیرون رفت.

۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۲۸
کد خبر: 42201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha