استقلال در دمای صفر درجه تهران، سپاهان را با یک گل از پیش رو برداشت + فیلم خلاصه بازی

دیدار تیم‌های استقلال و سپاهان را در هفته هجدهم لیگ برتر به نفع استقلال در استادیوم آزادی پایان یافت.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد، بازی تیم‌های استقلال و سپاهان در چارچوب هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران امروز سه‌شنبه ۸ اسفند در ورزشگاه آزادی در هوای برفی تهران برگزار شد و طرفداران استقلال که در دمای صفر درجه شاهد بازی تیم‌شان بودند، دست پُر ورزشگاه را ترک کردند.

فیلم خلاصه بازی استقلال ۱ - سپاهان ۰

پیش از بازی:

تیم فوتبال استقلال تهران در سومین هفته از نیم فصل دوم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران در حالی به مصاف سپاهان می‌رود که نتیجه این بازی تا حدود زیادی تکلیف صدر جدول در میانه‌های نیم فصل دوم را روشن می‌کند.

جواد نکونام، سرمربی محبوب استقلال، در حالی که کمتر کسی پیش بینی می‌کرد در این مقطع از لیگ تیمش را به عنوان صدرنشین به مسابقات بفرستد، حالا سپاهانی را در پیش دارد که در بازی رفت در یک مسابقه نزدیک به آنها باخته و امیدوار است تنها شکست فصل تیمش را با پیروزی به دست فراموشی بسپارد.

نکونام که در اولین فصل حضور در استقلال توانست با آبی‌های پایتخت قهرمانی لیگ برتر را جشن بگیرد، از بازی با سپاهان در آزادی و به خصوص دور برگشت لیگ، خاطره شیرینی دارد که به دوازدهمین دوره مسابقات لیگ برتر باز می‌گردد.

استقلال که برای قهرمان شدن در این دوره و دراختیار داشتن دست بالا در دو هفته پایانی به نباختن برابر سپاهان احتیاج داشت، با گل بخودی ایران نژاد در وقت‌های تلف شده به تساوی رسید و یک هفته بعد با گل نکونام به فولاد، قهرمانی خود را مسجل کرد.

خاطره‌ای که به نوعی دیگر ممکن است برای استقلال تکرار شود و احتمالا نباختن نکونام در برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی می‌تواند ضامن بالانشینی دنباله دار این تیم در ادامه فصل باشد.

۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۹:۲۱
کد خبر: 52825

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha