تجمع هواداران استقلال مقابل کمپ حجازی؛ هواداران پنجشنبه به جواد نکونام چه گفتند؟

استقلال صدرنشین لیگ برتر محسوب می‌شود و می‌خواهد این روند را در سال جدید هم تداوم ببخشد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد شرایط استقلال به گونه‌ای است که با وجود همه مشکلات داخلی، همچنان صدرنشین رقابت‌های لیگ برتر محسوب می‌شود و اگر بتواند مس رفسنجان را در تهران شکست بدهد، جدا از بحث تداوم صدرنشینی، قدم موثری هم به سمت قهرمانی برداشته است به همین خاطر هواداران این تیم از هر فرصتی برای روحیه دادن به سرمربی، کادر فنی و بازیکنان استفاده می‌کنند و تاکید دارند اختلافات داخلی به هیچ عنوان نباید مانع از قهرمانی آبی‌پوشان در لیگ بیست‌وسوم شود. آنها فروردین و اردیبهشت پارسال را به خوبی یادشان می‌آید. زمانی که تیمشان شرایط بسیار مطلوبی داشت و حتی توانست هوادار را با ۷ گل در هم بکوبد ولی پس از قطعی شدن عدم حضور استقلال در لیگ قهرمانان آسیا و علنی شدن اختلاف ریکاردو ساپینتو با علی فتح‌الله‌زاده، شرایط کلاً عوض شد و استقلال نه تنها قهرمان لیگ برتر نشد بلکه دستش از جام حذفی هم کوتاه ماند. حالا استقلالی‌ها البته جام حذفی را ندارند و فقط باید روی لیگ برتر زوم کنند به همین خاطر نمی‌خواهند چنین موقعیتی دوباره مانند فصل قبل از دستشان برود.

تجمع مقابل کمپ حجازی

پس از پایان تعطیلات نوروزی، تجمع مقابه کمپ ناصر حجازی فقید برای ملاقات با بازیکنان و مربیان استقلال بیشتر شده است. حتی گاهی اوقات هواداران استقلال از همان جا شروع به تشویق استقلالی‌ها می‌کنند و این قضیه هنگام ورود و خروج آنها به مراتب پررنگ‌تر می‌شود. این اتفاق طی روزهای چهارشنبه و پنجشنبه گذشته به شکل خاصی انجام شد و همه بازیکنان و مربیان استقلال به طور ویژه مورد حمایت قرار گرفتند البته کاملا طبیعی بود که سید حسین حسینی به عنوان کاپیتان تیم و جواد نکونام در قالب سرمربی استقلال بیشتر از سایرین مورد حمایت قرار بگیرند.

با هر نتیجه‌ای پشتت هستیم

بازیکنان استقلال توسط هواداران هنگام ورود و خروج تشویق می‌شدند و با این کار روحیه می‌گرفتند اما حکایت کادر فنی به ویژه سرمربی کاملاً متفاوت بود. طرفداران استقلال در روزهای پایانی هفته از هر فرصتی برای صحبت با جواد نکونام بهره می‌بردند و سرمربی آبی‌پوشان نیز بسیار مودبانه در بیرون کمپ به صحبت‌های آنها گوش می‌داد و درخواستشان برای گرفتن عکس یادگاری را رد نمی‌کرد. گروهی از هواداران استقلال روز پنجشنبه قاطعانه به جواد نکونام می‌گفتند در ۹ بازی باقیمانده هر نتیجه‌ای که بگیرد باز هم از حمایت آنها برخوردار خواهد بود و طرفداران استقلال پشتش را خالی نمی‌کنند چون از ابتدای فصل با چشمان خودشان شاهد بوده‌اند که استقلال چه مشکلاتی داشته و سرمربی تیم با وجود همه این دردسرها قدم پس نگذاشت و آنقدر جنگید تا حالا استقلال به صدرنشین جدول تبدیل شود. تعداد دیگری از هواداران هم روز پنجشنبه شانزدهم فروردین از نکونام قاطعانه درخواست می‌کردند حالا که تا اینجای کار با وجود همه مشکلات پای کار ایستاده، تیم را تحت هیچ شرایطی رها نکند چون او این پتانسیل را دارد که استقلال را به مقام قهرمانی لیگ بیست و سوم برساند.

تشکر از بابت خرید بازیکن

یکی دیگر از مواردی که در روزهای پایانی هفته توسط هواداران استقلال به جواد نکونام انتقال داده شد، بحث حضور جلال‌الدین ماشاریپوف در جمع آبی‌پوشان بود. طرفداران استقلال از جذب شدن این بازیکن کاملاً ابراز رضایت می‌کردند و ضمن تشکر از جواد نکونام به خاطر این انتخاب، مدعی بودند بازیکن ازبکستانی می‌تواند در دیدارهای باقیمانده کمک شایان توجهی به استقلال بکند.

۱۸ فروردین ۱۴۰۳ - ۰۴:۱۴
کد خبر: 54069

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha