خوشحالی کادر فنی استقلال؛ این بازیکن برگشت + تصاویر

تصاویر منتشرشده در صفحه اینستاگرام باشگاه استقلال نشان می‌دهند یکی از بازیکنانی که در ترکیب استقلال در بازی با آریو اسلامشهر به میدان آمد، محمدحسین مرادمند بود.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی رادار اقتصاد مصاف دوستانه استقلال با آریو اسلامشهر با نتیجه مساوی بدون گل پایان یافت و تصاویر منتشره در صفحه باشگاه استقلال نشان می‌دهند محمدحسین مرادمند در ترکیب تیم استقلال به میدان رفته است. این می‌تواند خبر خوشحال‌کننده‌ای برای کادر فنی تیم استقلال باشد. تیمی که در تعطیلات زمستانی نتوانسته جز رافائل سیلوا بازیکن جدیدی را به خدمت بگیرد.

مرادمند هفته‌های متمادی بود که در ترکیب تیم استقلال به میدان نمی‌آمد. ابتدا گفته شد که مصدومیت او از ناحیه رباط است؛ خوشبختانه این مصدومیت از ناحیه رباط نبود و این بازیکن بعد از دو ماه و اندی استراحت و کارهای اختصاصی رسما به ترکیب تیم استقلال برگشت.

مصدمیت محمدحسین مرادمند و ایمان سیلمی موجب شد استقلال در هفته‌های پایانی دور رفت از دو بازیکن غیرتخصصی در خط دفاعی استفاده کند؛ یکی روزبه چشمی و دیگری صالح حردانی. با بازگشت مرادمند و هم‌چنین اضافه شدن رافائل سیلوا حالا روزبه چشمی و صالح حردانی می‌توانند در پست‌های تخصصی برای استقلال به میدان بروند.

بازگشت محمدحسین مرادمند به استقلال | فوتبالی

فرارو | (عکس) محمدحسین مرادمند در پیاده‌روی اربعین

محمدحسین مرادمند

۳۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
کد خبر: 51414

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha